היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק פרוייקט חברתי- סדנא להשתלבות במעגל העבודה לאמהות חד הוריות

עבודה מס' 050718

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו היא תכנית לשיווק הסדנא.

1,490 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו להציג תוכנית שיווקית של פרוייקט המתבצע בקצרין - סדנא להשתלבות במעגל העבודה לאמהות חד הוריות. בקצרין 1300 בתי אב, 200 מהם הן משפחות חד הוריות, כמו כן העיר קצרין הנה מוקד אבטלה (% 70% ,(11
מכלל המובטלים הן נשים ומעל %50 מהנשים המובטלות הן אמהות חד הוריות.
העדר תעסוקה מוביל למצב כלכלי ירוד, המלווה בקשיים רגשיים, משפחתיים וכו'.

הפרוייקט בו מדובר מציע סדנא בת שמונה מפגשים, המיועדת להקניית מיומנויות וכלים להתמודדות טובה יותר בשוק העבודה, תוך מתן תמיכה.
הפרוייקט פועל בעיר קצרין כולה, קהל היעד אליו מכוון הפרוייקט הנו כלל האמהות החד הוריות בעיר מתוך מכוונות לאלו הבילתי מועסקות.

שיווק מוגדר כתהליך חברתי בו יחידים וקבוצות מקבלים סיפוק לצרכים, רצונות ולביקוש באמצעות ייצור ועסקאות חליפין של מוצרים בעלי ערך ותועלת עבורם. כשהעסקאות מתבצעות "בשוק הרלבנטי", השיווק עוסק בדרכים שבהן, יוצרים, מעוררים, מאפשרים ומעריכים עסקאות. כל עסקה שיווקית היא עסקת חליפין הנעשית בהסכמת המשתתפים בה. (אראל, 1999).
הפרוייקט המדובר הנו עסקת חליפין בין המחלקה לשירותים חברתיים לבין הלקוחות הפוטנציאליים, ישנו שילוב בין סיפוק הצורך המיידי של הלקוחות לבין לקיחה בחשבון של הצרכים לטווח ארוך של הלקוחות ושל כלל החברה, על-פי עקרונות הגישה השיווקית החברתית (בהם, 1998).

בעבודה זו ננתח את הסביבה, הלקוחות על-ידי מודל הכוחות והחולשות (SWOT), ועל ידי מודל בעלי העניין. נתייחס למיצוב הנוכחי של הארגון כפי שנתפש ע"י הלקוחות, נעסוק בניתוח והגדרה של פלחי השוק המרכזיים, נציג את תכנון התמהיל השיווקי כפי שיושם בשיווק פרוייקט זה וננתח ונפיק לקחים מתהליך המיצוב והשיווק הן מבחינת הלקוחות והן מבחינת הארגון.

תוכן העניינים:
מבוא
מטרות הפרוייקט
פילוח השוק
מודל הפילוח שנבחר
ניתוח שוק - סביבה
מיצוב השירות
ביבליוגרפיה

מקורות:

אראל, ש. (1999). שיווק. יוזמה, חיפה.
בהם, א. (1998). שיווק בשרותי אנוש, היבטים תיאורטיים ויישומיים. צ'ריקובר ת"א.
סדן, א. (1997). העצמה ותכנון קהילתי. חידקל ת"א.
Lauffer, A. (1979). Social planning in the U.S. : An overview and some predictions. In F.M. Cox, J.L., Erlich, J. Rothman and J.E. Tropman (Eds .) Strategies of community organization. Third ed, Itasca, Ill.: Peacock Publishers, 292-305
Pearce J. Robinson, R.B. (1991). Formulation, implementation and control of competitive strategy. Homewood, IL Irwin.

תגים:

שווק · חברתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק פרוייקט חברתי- סדנא להשתלבות במעגל העבודה לאמהות חד הוריות", סמינריון אודות "שיווק פרוייקט חברתי- סדנא להשתלבות במעגל העבודה לאמהות חד הוריות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.