היישום אינו מחובר לאינטרנט

פסיכולוגיה חברתית - ניתוח סצנה מהתוכנית "חברים" (תרגיל)

עבודה מס' 069955

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תוכן של פרק מן הסדרה, תוך כדי יישומן של שלוש תיאוריות\מושגים מתחום הפסיכולוגיה החברתית.

1,189 מילים ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו ננתח כמקרה בוחן פרק מן הסדרה "חברים", תוך כדי יישומן של שלוש תיאוריות\מושגים מתחום הפסיכולוגיה החברתית. הסדרה "חברים" הינה קומדיית מצבים אשר עוסקת בחייהם של שישה חברים קרובים ומתארת סיטואציות שונות בחיי היום-יום שלהם. בסצנה בה בחרנו להתמקד, רואים את רוס (אחת הדמויות הראשיות בסדרה), מכיר בחורה חדשה (שרה), אשר במבט ראשון נראית מאוד מושכת ונאה. חבריו לסדרה מתפעלים ולא מאמינים איך מישהי כל כך מוצלחת תרצה לצאת איתו. ניתן לראות לפי תגובותיו של רוס כי הוא מאוד מתלהב על כך שהצליח להשיג בחורה כזו. לאחר מכן, ניתן לראות את רוס ושרה לאחר הדייט השני שלהם, מחוץ לדירתה, כאשר היא מציעה לו להיכנס, הוא כמובן מאוד מתלהב מן ההצעה, עד לרגע שהיא פותחת את הדלת והוא מגלה להפתעתו כי הדירה שלה מלוכלכת ומבולגנת באופן קיצוני. רוס ההמום מנסה לשדר "עניינים כרגיל" למרות שאנו הצופים יכולים להבחין לפי התנהגותו כי הוא מאוד מופתע ומתנהג בצורה משונה. הוא מנסה לשכנע אותה בנימוס לעבור לדירתו, אך היא מסרבת. בהמשך רוס פוגש את חברו ג'ואי ומספר לו אודות התקרית הלא צפויה שקרתה לו אמש. ג'ואי מצדו, מנסה לשכנע את רוס שייתן לזה עוד צ'אנס ורוס משתכנע ומחליט להיפגש עמה לדייט נוסף. בדייט השלישי (והאחרון),רוס חוזר לדירה של שרה, ומנסה בכל הכוח להתעלם מן הבלאגן והטינופת השוררים שם. העניינים ביניהם מתחילים להתחמם עד שלפתע רוס מבחין בעכברוש אשר מסתובב בדירה, הוא מחליט להרוג אותו וניתן להבין כי זהו היה "הקש ששבר את גב הגמל" ובכך הקשר בין השניים הסתיים.

בסצנה הנבחרת הבחנו בשלוש תיאוריות/ מושגים בולטים אשר מאפיינים את הסיטואציה:
שפת הגוף כגלאי שקר
דיסוננס קוגניטיבי
השפעת תכונות הזולת על המשיכה

תגים:

חברים · טלוויזיה · חברה · סדרות · סדרה · טלוויזיה · טלויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פסיכולוגיה חברתית - ניתוח סצנה מהתוכנית "חברים" (תרגיל)", סמינריון אודות "פסיכולוגיה חברתית - ניתוח סצנה מהתוכנית "חברים" (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.