היישום אינו מחובר לאינטרנט

"סופר נני" - מבחן לייצוג משפחות בישראל

עבודה מס' 069944

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התוכנית.

1,828 מילים ,4 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

אין אנו מביטים על דבר אחד, אלא על היחסים שבין כל הדברים (ברגר, 1972).

באוגוסט 2006 החלו צילומי תוכנית הדוקו-ריאליטי הישראלית "סופר נני". (פורמט התוכנית הוא בריטי ובו ג'ו פרוסט מכהנת כדמות הסמכותית "סופר נני"). סופר נני היא תוכנית שבה הורים פונים לעזרה ומבקשים התערבות בגידול ילדיהם. בגרסה הישראלית שבה נעסוק, הדמות הסמכותית הינה מיכל דליות. דליות בעלת רקע אקדמי עשיר בחינוך ומסמלת מעין "גורו" ביחסים שבין ילדים להורים בישראל - דליות כותבת טור שבועי באתר מאקו, בעלת תוכנית רדיו, הוציאה לאור ספר על חינוך ילדים וכן מרצה על חינוך ילדים ברחבי הארץ.
השבלוניות של התוכניות מציגה בתחילה סצינות מאוד פולשניות, המצלמה נכנסת לתוך חיים של משפחות המוצגות רעות ומשפילות, אולם לאחר התערבות הסופר נני המשפחה הופכת להיות מאושרת, שלווה ומתאימה לגידול ילדים.

קטע מהעבודה:

פרגוסון (2010) מתייחסת לתחושת הבושה אצל משפחות בתוכניות ריאליטי המוגדרות כאלה הזקוקות ל"עזרה". באמצעות צפייה היא מאבחנת דרך שפת הגוף של ההורים סממנים של בושה או חרדה, לדוגמא מספר רב של פעמים בהם ההורים שמים את ידם על הראש.
גם בסופר נני הישראלי ניתן לראות כי שפת הגוף של מרבית מהמשתתפים היא שלילית (ייאוש-לימוד-הבנה-הצלחה-בושה-תקווה). ניתן לראות בעיקר ייאוש, עם זאת לאחר המהפך ההורים חשים בושה ולרוב מתנצלים על התנהגותם. ההורים המשתתפים בתוכנית תמיד "סוחבים" בעיה נוספת פרט ל"פגם ההורות" שלהם לדוגמא נכות, מחסור בכסף, זוג על סף גירושין, אב שאיבד את אביו ועוד.

תגים:

סופר נני · ריאליטי · כרוניקה · דוקו ריאליטי · ייצוג · תקשורת · ילדים והורים · חינוך · דוקו · דוקומנטרי · דקומנטרי · משפחה · מיכל דליות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""סופר נני" - מבחן לייצוג משפחות בישראל", סמינריון אודות ""סופר נני" - מבחן לייצוג משפחות בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.