היישום אינו מחובר לאינטרנט

פעילות עמותות זכויות בעלי חיים ברשת החברתית פייסבוק

עבודה מס' 069895

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העברת שאלון לשלוש עמותות וניתוחי תוכן של 10 מקורות (כתבות, פוסטים וכו').

5,753 מילים ,19 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

פרסום אינו תנועה פתאומית, או שורה של תנועות פתאומיות, אלא מאמץ ממושך (ג'ון וונאמייקר). בשנים האחרונות, כמות האנשים באינטרנט בכלל, וברשתות חברתיות בפרט, עלה באופן משמעותי, כאשר בישראל הפייסבוק הינה הרשת החברתית החזקה בתחומה. הפייסבוק משמש לא רק ככלי להעברת מידע, אלא ליצירת קשר בין אנשים שונים. לכן, אין זה פלא, שקבוצות, ארגונים ואנשים נוטים להשתמש בפייסבוק למטרות אלו. עמותות הפועלות למען זכויות בעלי חיים אף הן מנצלות את יתרונות הפייסבוק כדי לקדם את המטרות ואת הפעילות שלהן וכן כדי להגיע לכמה שיותר אנשים שיתמכו בהם. גם הפייסבוק בתורו השפיע על תפקוד העמותות. לצורך תפעול העמותה בפייסבוק, היה צורך לשנות את דרך ההתנהלות וקידום המטרות של העמותה: להכניס יותר תכנים, יותר תמונות שיתפסו את העין, לעדכן את החברים בפרופיל באופן יומיומי ועוד.
מטרת עבודה זו היא לסקור את הפעילות של עמותות אלו בפייסבוק, כיצד הן משתמשות בו לקידום מטרותיהן ומצד שני, כיצד מבנה הפייסבוק ויישומיו, השפיעו על תפקוד העמותה מבחינת פעילותה.

על מנת לאושש או להפריך את השערת המחקר, ראשית, העברתי שאלונים, דרך האי.מייל או טלפונית, לשני עמותות למען זכויות בעלי חיים: תנו לחיות לחיות, האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים ואנונימוס. שנית, ביצעתי ניתוחי תוכן של 10 מקורות (כתבות, פוסטים וכו'). המקורות נלקחו מהפייסבוק, מהפרופילים של העמותות השונות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 אינטרנט - מידע כללי
2.2 יתרונות הפייסבוק
2.3 שיווק הפרופיל בפייסבוק
3. בעלי חיים
3.1 שלילת זכויות לבעלי חיים
3.2 זכויות בעלי חיים
3.3 זכויות בעלי החיים לפי התנ"ך
3.4 חוקים לטובת בע"ח בישראל
3.5 עמותות למען בעלי חיים
4. השערת מחקר
5. מתודולוגיה
5.1 ראיונות
5.2 פרסומים
5.3 ניתוח ראיונות
5.4 ניתוח המקורות
6. דיון
7. סיכום
8. מקורות
9. נספח

קטע מהעבודה:

אתר פייסבוק הושק בשנת 2004, לסטודנטים בלבד ובשנת 2006 הוא נפתח לכל אלה בעלי חשבון אי.מייל מעל גיל 13 (בק וזכאי, 2012). בישראל פייסבוק הוא האתר השלישי בגודלו, למעלה מ-3 מיליון ישראלים פעילים בפייסבוק כאשר לכל אחד מהם יש מעל 250 חברים. נמצא גם, כי ישראל היא המדינה בה מבלים הגולשים את הזמן הרב ביותר ברשתות חברתיות, כאשר הישראלים מובילים את טבלת השימוש עם כ-10.7 שעות בחודש ממוצע. למעלה מ55% מהחברים בפייסבוק נכנסים מידי יום, יותר מ-5 מיליארד תכנים ומדיה (קישורי אינטרנט, כתבות, בלןג פוסטים, הערות, אלבומי תמונות, קטעי וידאו וכו') משותפים בכל שבוע (בק וזכאי, 2012; כהן ועייני, 2012).

תגים:

חיות · בעלי חיים · אנונימוס · אינטרנט · פייסבוק · רשתות חברתיות · עמותות · רשת חברתית · הון חברתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פעילות עמותות זכויות בעלי חיים ברשת החברתית פייסבוק", סמינריון אודות "פעילות עמותות זכויות בעלי חיים ברשת החברתית פייסבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.