היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח החדירה של טבע לשוק תחליפי חלב

עבודה מס' 069859

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תוך שימוש במודלים בשיווק ותוך מתן תשומת לב ל-5 C's ול-STP, הסברים לביצועים של המוצר בשוק עד היום והמלצה לטבע על ניהול המשך ההחדרה.

1,218 מילים ,5 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בתחילת 2011 הודיעה חברת טבע כי תתחיל לשווק בישראל את תחליפי חלב האם של נוטרישה, חברה בת של דנונה, עד סוף השנה במטרה לחולל שינוי מהותי בשוק תחליפי החלב בארץ. מנכ"ל טבע ישראל: "נחולל שינוי מהותי בדינאמיקה בשוק שנשלט על-ידי מטרנה וסימילאק, ותוך 4 שנים נגיע ללמעלה מ-15% נתח שוק".
להלן ניתוח החדירה של טבע לשוק תוך שימוש במודלים בשיווק ותוך מתן תשומת לב ל-5 C's ול-STP, הסברים לביצועים של המוצר בשוק עד היום והמלצה לטבע על ניהול המשך ההחדרה.

תוכן עניינים:
1. לקוחות ומתחרים
2. ניתוח עוצמות וחולשות בהשוואה למתחרים
3. אסטרטגיה ושותפים
4. חברה, פילוח, כיוון ומיצוב
5. מסקנות והמלצות
6. מקורות מידע

קטע מהעבודה:

• לקוחות -
שלנו (Ours) - לקוחותיה של חברת "טבע" בקטגוריית התרופות הם גם לקוחות פוטנציאלים של תחליף החלב.
לא שלנו (Not ours) - הורים לתינוקות הבוחרים להשתמש באחד מתחליפי חלב האם האחרים בשוק. לדוגמא - "סימילאק" ו"מטרנה".

תגים:

שיווק · אסטרטגיה ושיווק · מודלים בשיווק · חדירה לשוק · ניתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח החדירה של טבע לשוק תחליפי חלב", סמינריון אודות "ניתוח החדירה של טבע לשוק תחליפי חלב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.