היישום אינו מחובר לאינטרנט

מהגרי עבודה בעיר הגלובלית

עבודה מס' 069803

מחיר: 314.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד מהווה אוכלוסיית מהגרי העבודה מקור לפיתוח כלכלי בעיר הגלובאלית?

7,433 מילים ,16 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבקש לברר מה הן ההשפעות המרכזיות של אוכלוסיית מהגרי העבודה על כלכלת העיר הגלובאלית, כיצד הם משפיעים על מבנה הכלכלה שלה ועל פיתוחה. נבקש לעמוד על ההבדלים בין מהגרי העבודה בני המעמד הנמוך, אשר מגיעים לרוב ממדינות מתפתחות, לבין מהגרי העבודה בני המעמד הגבוה אשר מגיעים לרוב ממדינות מפותחות, ולשאול כיצד סוגים שונים אלו של מהגרי עבודה משפיעים על אופיה של העיר הגלובאלית ואחד על השני, ולברר מדוע הם נמשכים דווקא אל הערים הגלובאליות. בנוסף, ננסה לעמוד על יחסיהם של מהגרי העבודה עם עיר העולם כמו גם על היחסים הכלליים בינם לבין עצמם. לבסוף, נבקש לטעון, כי שני המעמדות הינם שותפים מרכזיים בהפיכתה של העיר הגלובאלית למרכז הכוח הכלכלי של העולם, וכי בלעדיהם, תמונת המצב הייתה שונה לחלוטין.
על מנת לבחון את הסוגיה ראשית ננסה לשרטט תמונה כללית של כל אחד ממעמדות המהגרים בנפרד. נבקש לבדוק מה הם מאפייני המעמד, ולעמוד על מניעיו להגיע אל הערים הגלובליות. בהמשך, ננסה לשפוך אור על הדינמיקות השונות אשר נוצרות בין אוכלוסיות המהגרים לבין כלכלת העיר, כמו-גם על גבי הדינמיקות המתקיימות בתוך אוכלוסיית המהגרים עצמה. נרצה לטעון כי בשני המעמדות באים לידי ביטוי סוגים שונים של יזמות, אשר לא רק משפיעים על כלכלת העיר, אלא אף מהווים חלק משמעותי בתהליך התפתחותה. לבסוף, נבקש לברר כיצד המהגרים הם מן הגורמים ההופכים את העיר לגלובאלית ובאילו אסטרטגיות על הערים לפעול על מנת למצות את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בהגירה אליהן.

תוכן עניינים:
א. תקציר
ב. מבוא
ג. סקירה ספרותית:
1. מהגרי העבודה ממדינות נחשלות והעיר הגלובאלית
2. מהגרי העבודה ממדינות מפותחות והעיר הגלובאלית
3. הדינאמיקה בין אוכלוסיות המהגרים לבין הכלכלה בעיר הגלובאלית ובינן לבין עצמן
4. מהגרים ופיתוח כלכלי בעיר הגלובאלית
5. תל אביב כעיר גלובאלית
ד. דיון ומסקנות
ה. מקורות
ו. נספחים

קטע מהעבודה:

מדינות היעד משקיעות מאמצים רבים באכיפת חוקי ההגירה: בנית חומות, גדרות ומגדלי שמירה לאורך הגבולות, סיורים משטרתיים, כליאה, גירוש ועוד. יש לציין כי ההגבלות על כניסת מהגרים למדינות היעד הינן מגמתיות ואינן מוטלות על כלל המהגרים. מהגרים בעלי ממון ובעלי מקצועות מבוקשים מתקבלים בברכה בכל מקום ואף זוכים להטבות בהגיעם למדינות היעד.

תגים:

הגירה · הגירת עבודה · כפר גלובאלי · ערי עולם · עיר עולם · עובדים · אורבאני · תעסוקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מהגרי עבודה בעיר הגלובלית", סמינריון אודות "מהגרי עבודה בעיר הגלובלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.