היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אסטרטגי דינמי - חברת שטראוס הגלובלית בע"מ

עבודה מס' 068604

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הניהול בחברת שטראוס בפרמטרים שונים ונרחבים.

4,260 מילים ,17 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

האסטרטגיה הגנרית שחברת שטראוס נוקטת בה היא אסטרטגיה של בידול.
החברה פונה לנתח שוק רחב מאוד (שטראוס מייצרת, משווקת ומפיצה ב 12 מדינות ברחבי העולם) ומבדלת את עצמה. כלומר, היא ממצבת עצמה כשונה מהמתחרות בייחודיות מוצריה באמונה שייחודה מוסיף לה ערך.

תוכן העניינים:
1. חברת שטראוס - היסטוריה, רקע ונתונים
2. האסטרטגיה הגנרית של חברת שטראוס
ההחלטות האסטרטגיות והסיבות והתנאים אשר הביאו את הנהלת החברה "לבחור" באסטרטגיה ג'נרית זו.
3. אסטרטגיה גנרית לניהול חברה רב לאומית
4. היתרונות והחסרונות של האסטרטגיה לניהול חברה רב לאומית המיושמת על ידי החברה
5. הגדרת הענף, ניתוח ענפי
6. ניתוח נקודות הייחוס האסטרטגיות של הנהלת החברה בפרספקטיבה של ניהול אסטרטגי דינאמי - המימד הארגוני (פנימי), המימד החוץ-ארגוני, הזמן או הדינמיקה.
7. שינוי אסטרטגי שהחברה ערכה
8. ניתוח את הזרזים לשינוי
9. למה אמליץ למנהלי החברה לתת דעתם בתהליך ישום השינוי

קטע מהעבודה:

לחברת שטראוס 4 תחומי פעילות עסקיים עיקריים:
1. שטראוס ישראל: בסיס הבית של קבוצת שטראוס, והיא מהווה בסוף שנת 2008 כ-53% מכלל פעילות הקבוצה במונחי מחזור הפעילות. פעילותה של שטראוס ישראל ממוקדת בייצור, שיווק והפצה של מוצרים במגמות הבריאות, איכות חיים, פינוק והנאה. המוצרים הם: יוגורטים, מעדני חלב, גבינות רכות, משקאות חלב בטעמים, סלטים ים תיכוניים מצוננים, ירקות חתוכים, מוצרי פסטה טריים, חטיפי דגנים וגרנולה, מוצרי דבש, שמן זית וקונפיטורות וכן מיצים טבעיים.
2. שטראוס קפה אינטרנשיונל: בתחום זה פועלת החברה ברחבי העולם כמותג קפה ומוצרי קפה. שטראוס קפה היא כיום חברת הקפה השביעית בגודלה בעולם, חברת הקפה הגדולה ביותר במרכז ובמזרח אירופה, והשנייה בגודלה בברזיל. היקף גאוגרפי של הפעילות הוא: ארצות הבלקן (רומניה ובולגריה), רוסיה וחבר העמים, ברזיל, פולין וסרביה ומונטנגרו.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אסטרטגי דינמי - חברת שטראוס הגלובלית בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח אסטרטגי דינמי - חברת שטראוס הגלובלית בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.