היישום אינו מחובר לאינטרנט

מנהיגות ארגונית מעצבת ועודף ביטחון עצמי של המנכ"ל - חברת סושיאל פאבריקס

עבודה מס' 069795

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם מנהיגות ארגונית מעצבת מובילה בהכרח להצלחה ארגונית או לעודף ביטחון עצמי של המנכ"ל ולכישלון ארגוני?

13,228 מילים ,19 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בחרתי לחקור את מסגרת עולם המנהיגות בארגונים, תוך התמקדות בשאלה: האם מנהיגות ארגונית מעצבת מובילה בהכרח להצלחה ארגונית או לעודף ביטחון עצמי של המנכ"ל ולכישלון ארגוני? למעשה, בכדי לתרגם את שאלת המחקר הכללית לגורמים ממשיים יותר הניתנים לבדיקה, אתמקד בשלושה פרמטרים אותם אבחן: מנהיגות מעצבת, עודף ביטחון עצמי ורווחיות.

היחס הנמצא בין דרך המנהיגות בחברה, עודף ביטחון עצמי של המנכל וכישלון החברה כרוך בסיפור של אנשים שונים במסגרת ארגונית. הסיפור הוא כמובן גם סיפורה של החברה, השתלבות הצוות בחברה, גיבוש הצוות, העבודה על המוצר, וכמובן, מנהיגותו של המנכ"ל והדרך אליה הובילה. למעשה, מדובר בתהליך הדרגתי שבסופו ניתן להביט אחורנית ולהבין מה היה נכון ומה לא. לכן, מצאתי לנכון לבדוק את שאלת המחקר בשיטה איכותנית. במסגרת הסמינר, לאחר ביצוע סקירת ספרות בתחומי המנהיגות המעצבת בחברות, עודף ביטחון עצמי וכישלון חברות, אבצע ניתוח מקרה בוחן- case study, על חברת סטארטאפ שכשלה ונסגרה, תוך ביצוע ראיונות עם עובדיה לשעבר בכדי להבין לעומק כיצד החומר התיאורטי בא לידי ביטוי במציאות. למרות שלפעמים ניתוח מקרה הוא כלי קצת מצומצם בכדי להגיע למסקנות מול שאלת מחקר, אני חושבת שמקרה בוחן מאפשר להמחיש בצורה טובה יישום או שלילה של תיאוריות, הכוללות רבדים רגשיים ורציונאליים הנמצאים במסגרת פעילות ארגונית אחת. לכן, במידה והבחירה איננה מגמתית לבחינה, מקרה בוחן יכול להיות כלי נוח וטוב לבחינה של שאלת מחקר מול המציאות. לאחר ניתוח הראיונות אערוך דיון בממצאים מול החומר התיאורטי ואגבש את מסקנותיי.

תוכן עניינים:
מבוא
שאלת המחקר
שיטת המחקר
סקירה ספרותית:
-מנהיגות מעצבת והתנהלות ארגון
-מנהיגות מעצבת ועודף ביטחון עצמי
-עודף ביטחון של המנהיג והכישלון הארגוני
החברה הנבדקת והראיונות
ניתוח הראיונות
דיון ומסקנות
מקורות

קטע מהעבודה:

לדברי פטרסון, ולומבווה, ביירון ומאירוביץ' (Suzanne J. Peterson, Fred O. Walumbwa, Kristin Byron, Jason Myrowitz, 2008), מנהיגות מעצבת מבוססת על שכר כתלות בכישורים והשינוי בכישורים קשור באופן הדוק לביצועי הפירמה במידה והיא חברת סטארט אפ. ההבדל בין חברות הסטארט-אפ ופירמות אחרות נובע מכך שההצלחה של הסטארט אפ אינה וודאית ומאתגרת מאוד.

תגים:

מנהיגות · מנהיגות מעצבת · מנהל · מנהיג · מחקר איכותני · הייטק · סטארטאפ · כישלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מנהיגות ארגונית מעצבת ועודף ביטחון עצמי של המנכ"ל - חברת סושיאל פאבריקס", סמינריון אודות "מנהיגות ארגונית מעצבת ועודף ביטחון עצמי של המנכ"ל - חברת סושיאל פאבריקס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.