היישום אינו מחובר לאינטרנט

גישות אסטרטגיות לשוק ויישומן (תרגיל)

עבודה מס' 069777

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ארבע גישות אסטרטגיות שיווקיות, שרשרת הערת ב"כרמל מזרחי", והמיצוב ב"הצורפים" וב"רמי לוי".

1,225 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

העבודה מציגה:
1. גישות אסטרטגיות לשוק, תוך הצגת דוגמאות מהשוק הישראלי לחברות אשר בשיווקם יושמה כל גישה, תוך התייחסות להצלחות וכישלונות שיווקיים.
2. הצגת שרשרת הערך של חברת כרמל מזרחי, תוך התייחסות ליעילותה ולצורת הבנייה של שרשרת הערך.
3. מיצוב שני מותגים

קטע מהעבודה:

ישנן ארבע גישות אסטרטגיות שיווקיות:
גישה מונעת מכירות - מה שמניע את החשיבה השיווקית הוא מדד המכירות. משווק מקבל כנתון מוצר קיים שאותו הוא צריך למכור לשוק, ועיקר המאמץ השיווקי הוא קידום מכירת המוצר ללקוח בצורה אגרסיבית, שבאה לידי ביטוי בהשקעת משאבים גדולה בקידום מסחרי, הפעלת לחצים וניצול הזדמנויות בהשגת המטרה.
חסרונות: פוגע תדמיתית לאורך זמן, וכן במצב של חוסר התאמת המוצר ללקוח, המשווק יהיה בבעיה.
דוגמה: מכונות הקפה של שופרסל לא מסתמנות כסיפור הצלחה. שופרסל בתגובה אומרת: "חודשיים לאחר הרצה והכשרת העובדים בסניפים, אנו יוצאים במהלך שיווק אגרסיבי ומעריכים שנעמוד בתוכנית המכירות".

תגים:

אסטרטגית · שיווקית · ניהול · שיווק · מכירות · טכנולוגייה · לקוח · מיצוב · שרשרת הערך · מותג · כרמל · רמי לוי · הצורפים · רשתות שיווק · רשתות שווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גישות אסטרטגיות לשוק ויישומן (תרגיל)", סמינריון אודות "גישות אסטרטגיות לשוק ויישומן (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.