היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון יבוא אמנים מוזיקליים

עבודה מס' 069743

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה וניתוח של התחום העסקי.

7,208 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

ענף המימון הינו ענף רחב מימדים המסתעף לכל תחום הנוגע לממון. בין התחומים הפחות מפותחים, קיים תחום הידוע כ-"מימון יבוא אמנים". תחום זה כולל את כל הקטגוריות הנכללות כאשר אנו עוסקים במימון - גיוס כספים, ניהול השקעות, תקצוב, ניהול פרויקטים וניהול סיכונים פיננסיים. בחו"ל התחום החל להתפתח בסוף שנות ה-60. בשונה מחו"ל, בישראל התחום אינו מפותח דיו ודל מאוד החומר הנמצא בעניין זה, מכאן שמרבית העבודה מנותחת על פי ממצאים מחו"ל.
תחום המוזיקה, בדומה לשוק ההון, מהווה נגזרת של תחום המימון ומכאן שקיימים שיקולים רבים, ביניהם שיקולים המיובאים מהתחום, שיש על השחקנים המעורבים לתת עליהם את הדעת בטרם יקבלו החלטות.

הניתוח ייעשה באופן הבא: בשלב הראשון אציג את תחילתה של תעשיית המוזיקה. בשלב השני יוצגו השחקנים העיקריים המעורבים ביבוא האמנים - ההנהלה, האמן, סוכן ההזמנות, האמרגן ועוד. אנסה לעמוד על ההבחנות בין כל בעלי התפקידים וכן על תרומתו של כל אחד בתחום. בשלב השלישי, אעמוד על הפן השיווקי והדרך לקדם אמנים והופעות בעולם. בשלב הרביעי, אנסה להציג חוזה סטנדרטי של יבוא אמנים לארץ ואציג תניות שיש לרשמם בחוזים מסוג זה. בשלב החמישי, אסקור נתונים סטטיסטיים באשר למשכורותיהם של המעורבים ביבוא האמנים לארץ. בסיום אדון בפן הסיכוני-ביטוחי וכיצד ניתן למגן הופעות מוזיקה.

תוכן עניינים:
א. כללי
ב. תחילתה של תעשיית המוזיקה
ג. כיצד תעשיית הקונצרטים פועלת?
1. הנהלה (The Management)
2. סוכן הזמנות (The Booking Agent/The Talent Agent)
3. אמרגן - (The promoter)
4. נציג האמרגן - The Promoter's Representative
5. מקום ההופעה - The Venue
6. משרד ההפקה - The Production Office
ד. שיווק - Marketing
ה. החוזים בין הצדדים המעורבים
ו. התמורה
משכורת ממוצעת של מנהלי סבב הופעות
משכורת ממוצעת של סוכן הזמנות
משכורת ממוצעת של אמרגן
ז. ביטוח
כללי
אירועים ברי ביטוח
סוגי הכיסויים
מקרה הביטוח
הסיכונים
חריגים
ח. סיכום ומסקנות

הערת מערכת: מקור אינטרנט אחד אנו פעיל.

קטע מהעבודה:

כמו בכל תעשייה, חשוב להכיר את המבנה המערכתי, בפרט כשהדבר נוגע לתעשיית המוזיקה. רבים המוזיקאים המוצלחים שאינם יודעים לעשות את ההבחנה החשובה שבין אמרגן (the promoter) לבין סוכן הזמנות (the booking agent). חשוב לדעת כיצד הפאזל נראה בשלמותו ועל-ידי כך לדעת מי עושה מה. בפסקאות הבאות אתאר בקצרה את תפקידיהם של השחקנים המהותיים המעורבים בתכנון, בהזמנות ובהוצאה לפועל של ההופעה. לא ארחיב על הצוות (The Crew), הכולל את מהנדסי השמע והתאורה, אנשי הביטחון, אשר תופסים אף הם חלק חשוב בהרכבת ההופעה.

תגים:

מוזיקה · אמנים · כסף · תקציב · מימון · אמרגן · תקציב · ארגון · פרוייקט · חוזה · לוגיסטיקה · מוסיקה · הופעות רוק' · עשיית המוסיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון יבוא אמנים מוזיקליים", סמינריון אודות "מימון יבוא אמנים מוזיקליים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.