היישום אינו מחובר לאינטרנט

DISTANT THUNDER - יחסי אבות ובנים

עבודה מס' 069576

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: היחסים בין חייל שלחם במלחמת ווייטנאם לבין בנו, כפי שמתוארים בסרט Distant Thunder.

3,224 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק בנושא היחסים בין חייל שלחם במלחמת ווייטנאם לבין בנו, כפי שמתוארים בסרט "Distant Thunder" (1988). על פי ( Karner ,1996) כאשר חזרו אבות לילדים מווייטנאם הם התרחקו מהם עקב העובדה שהמלחמה נישלה אותם מתפקידיהם האבהיים.
הסרט "Distant thunder" מציג את הפוסט טראומה כפי שתסמיניה מתוארים בספרי הפסיכולוגיה. טענתי כי תסמינים אלו גורמים לאב להיות מסוכן לבנו ולהיות אדיש לתכונה הבסיסית בצורך להגן על בנו, נתמכת על ידי מספר סצנות דרמטיות. בהמשך עבודה זו אוכיח כיצד טענתי באה לידי ביטוי בשתי סצנות מרכזיות בסרט. בשתי הסצנות ניתן יהיה לראות כיצד זיכרונות המלחמה משתלטים על מארק, גורמים לו לאבד עשתונות וכך בנו נחשף לאלימות מסכנת חיים הן מצדו של מארק והן מצדם של גורמים אחרים.

קטע מהעבודה:

על פי Karner (1996) כאשר חזרו אבות לילדים מווייטנאם הם התרחקו מהם עקב העובדה שהמלחמה נישלה אותם מתפקידיהם האבהיים. במילים אחרות, המלחמה היוותה שינוי סטאטוס גברי עבור האב החוזר - מחייל קרבי, מפרנס ופטריארך של משפחתו, לגבר שגבריותו לא מומשה בסופו של דבר והותירה בו חלל אותו מילא על ידי התנהגות אלימה (Ibid., p.66).

תגים:

וייטנאם · סרט · קולנוע · טראומה · מלחמה · מלחמת · קארות · קארות' · סצנות · פוסט · אבות · בנים · יחסי · יחסים · חזרה · חזרת · ניתוח · קולנועי · תקשורת · האוניברסיטה · העברית · רעיה · מורג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "DISTANT THUNDER - יחסי אבות ובנים", סמינריון אודות "DISTANT THUNDER - יחסי אבות ובנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.