היישום אינו מחובר לאינטרנט

שירותי בנקאות באמצעות טכנולוגיית ה-SMS

עבודה מס' 069537

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הרעיון מבחינה שיווקית.

11,246 מילים ,20 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

פרויקט זה עוסק בכללו בפיתוח מוצר חדש מסוג שירות.
השירות החדש אותו אנו בוחנים במסגרת פרויקט זה הוא קבלת שירותים בנקאיים על פלטפורמה סלולארית, פלטפורמת ה- SMS.
כוונתנו היא לבחון את הנושא ולהגיש את מסקנותינו לאחד מן הבנקים הגדולים על מנת שיוכלו להמשיך ולפתח את המוצר ולהציע אותו כאחד משירותי הבנק.
אנו רואים בהתפתחות עולם הסלולר הן על היבטיה הטכנולוגיים והן על היבטיה התרבותיים, הזדמנות עסקית ושיווקית עבור תחומים רבים ובהם עולם הבנקאות.
חיזוק לדברים אלה אנו מקבלים מסקירת המאמרים אשר ערכנו כשלב מקדים לביצוע הפרויקט. שלב זה פתח בפנינו צוהר אל הטכנולוגיות המתקדמות אשר משרתות את עולם התקשורת ומשמשות ענפים שונים בהם ענף הבנקאות.
בהמשך, ערכנו מחקר גישוש אשר תפקידו היה להשלים את המידע שהושג בהיבט הטכנולוגי, אך מהיבט של התנהגות צרכנים. ביצוע המחקר הניח את הבסיס להמשך ביצוע הפרויקט שכן כבר בשלב זה, היו בידנו נתונים שהצביעו כוונת רכישה ברמה מספקת.
השלב הבא בפרויקט היווה את אפיון שוק הסלולר ואפיון שוק הבנקים בישראל תוך זיהוי ההזדמנויות אשר מאפשרים שווקים אלו באמצעות מודל pest.
פיתוח מוצר חדש על פי מודל Uraban &Hauser מהווה את עיקר הפרוייקט.
במסגרת המודל ביצענו את שני השלבים הראשונים- שלב זיהוי ההזדמנויות ושלב עיצוב המוצר. שלבים אלו מהווים בסיס רחב להמשך פיתוח המוצר עד להחדרתו לשוק ע"י אחד הבנקים הגדולים.
מסקנתנו היא כי לאור תנאי השוק אותם הצגנו במהלך הפרויקט, לצד הצורך השיווקי הן מצד הצרכן והן מצד המגזר הבנקאי, החדרת שירותים בנקאיים על פלטפורמת SMS סלולארית הינה כדאית ביסודה בעיקר במונחים שיווקיים.
למרות שהמוצר אינו מוצר מהפכני ואינו מהווה מנוע צמיחה עבור הבנק, אנו רואים במוצר זה כ- Added Value בעל משמעות עבור הצרכן ולכן רואים בו כאמצעי נוסף לבידול בשוק הבנקאות.
אנו רואים בפרויקט זה שילוב של מגוון תחומים בשיווק מחד ואת החומר הנלמד באקדמיה מאידך:
הפרויקט שילב יישום של מודלים שיווקיים מקובלים כגון פיתוח מוצר חדש, pest, jonson& joens ועוד, לצד ביצוע מחקר גישוש, הגדרת קהלי יעד ועוד.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
שיטת העבודה
סקירת השווקים-הגדרת ההזדמנות השיווקית
מודל PEST
מודל Urban & Hauser
ניתוח פרופיל השוק
פילוח שוק וקביעת פרופיל קהלי המטרה
בחירת השוק - מודל General Electic לבחירת שוק
שלב העיצוב:
פיתוח ובחינת תפיסות
סיווג המוצר
דיון והמלצות לפעולה - אסטרטגיות שיווקיות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בכדי לבחון כדאיות עקרונית להחדרת המוצר בנקאות סלולארית בדגש על שירותי SMS, תוך התבססות על הנתונים שנאספו במאמרים, ערכנו מחקר גישוש אשר בוחן את דרכי ההתקשרות של הצרכן עם הבנקים מחד ואת מידת נכונותו להשתמש במוצר הבנקאות הסלולארית (SMS) מאידך ובאילו תנאים.
מחקר הגישוש כלל סקר אשר הופץ באופן אקראי בקרב 100 נשאלים מכלל האוכלוסייה.

תגים:

שיווק · פעולות בנק SMS · בנקאות · בנקים · טכנולוגיה · סלולרי · טלפונים ניידים · אפליקציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שירותי בנקאות באמצעות טכנולוגיית ה-SMS", סמינריון אודות "שירותי בנקאות באמצעות טכנולוגיית ה-SMS" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.