היישום אינו מחובר לאינטרנט

אמצעי התקשורת וילדים

עבודה מס' 069519

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד משפיעים אמצעי התקשורת על הילדים בחברה?

4,495 מילים ,11 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו אדון במושג המורכב והגדול שנקרא תקשורת, כשהמטרה בעבודתי היא להציג את צדדיו השונים בהתייחס לילדים בחברה. אדון בנקודות החיוב ובנקודות השלילה של התקשורת ואמצעיה, בהשפעות, ובעוד נושאים שיכולים להאיר ולחדד לנו את צידם של הילדים והשפעתם מהמושג.

בפרק הראשון אסביר על המושג תקשורת, הגדרתו, סוגי תקשורת ואתמקד בנושא "תקשורת המונים". בפרק השני אתייחס להשפעת התקשורת בחברה, מדדי השפעה, גישות שונות, ואף אראה את השפעת התקשורת על ארגונים עסקיים שונים, וזאת בכדי להציג היבט נוסף של מידת ההשפעה "כחומר ביד היוצר".
בהמשך (פרק שלישי) אדון בהשפעת התקשורת על הילדים, ובטלויזיה כגורם חשוב מבחינת תקשורת ההמונים, כדומיננטית בעיצוב חיי הילד.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - תקשורת ותקשורת המונים
פרק ב' - השפעת התקשורת בחברה
פרק ג' - השפעת התקשורת על הילדים
סיכום
ביבליוגרפיה

* הערת מערכת: העבודה נכתבה במסגרת קורס הדרכה ביבליוגרפית.

קטע מהעבודה:

תהליכים תרבותיים וחברתיים בשילוב עם מאפייני אמצעי התקשורת הם גורמים קונטקסטואליים חשובים להסברתם של הבדלים בשימוש באמצעי התקשורת ובתפוצתם בתוך ישראל ובין המדינות שהשתתפו בפרויקט. (למיש+ ליבס, 1999).

תגים:

ילדות · אמצעי תקשורת · טלויזיה · טלביזיה · אלימות · נוער

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אמצעי התקשורת וילדים", סמינריון אודות "אמצעי התקשורת וילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.