היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינפורמטיביות הדוחות הכספיים והשפעתם על מחירי מניה בשוק ההון הישראלי

עבודה מס' 069516

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה ספרותית הדנה במגמות ומאפיינים רלוונטיים, וניתוח אמפירי של שוק ההון בישראל, הכולל דגימה של נתוני מחירי מניות שונים תוך מציאת הקשר לאירועי פרסום דוחות כספיים של החברות הישראליות.

6,687 מילים ,19 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לענות על השאלה האם פרסום דוחות כספיים כולל תוכן אינפורמטיבי אשר משפיע ישירות על שוק ההון הישראלי, הבא לידי ביטוי בתנועה של מחיר המניה?
המענה לשאלה זו יינתן באמצעות ניתוח אמפירי של שוק ההון בישראל, הכולל דגימה של נתוני מחירי מניות שונים תוך מציאת הקשר לאירועי פרסום דוחות כספיים של החברות הישראליות.
לצורך המחקר נבחרו 30 חברות הנסחרות בבורסה בישראל הכלולות במדד ת"א 100. בחירת החברות נעשתה באופן רנדומאלי. יש לציין כי חלק מהחברות הן מהגדולות במשק ומסווגות במדד ת"א 25 וחלק הן חברות בינוניות וקטנות יותר.
נתוני המחקר הינם עבור פרסום דוחות שנתיים ותקופתיים לשנת 2010, כאשר רוב הפרסומים היו בחודש מרץ 2011. נתונים אלו בדבר פרסום הדוחות הכספיים הינם בכפוף לרישומים במאי"ה (מערכת אינטרנט להודעות של הבורסה הישראלית).

תוכן עניינים:
הקדמה
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
ניתוח דוחות כספיים
תפקיד ניתוח הדוחות הכספיים בשוק הון יעיל
שוק הון יעיל
חקר אירועים
מחקרים אמפיריים לועזיים
3. שאלת המחקר
השערות
4. בסיס הנתונים
5. ניתוח סטטיסטי ובדיקת השערות
6. מסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

קיימות דעות שונות באשר לתועלת שבניתוח דוחות כספיים.
דעה אחת היא ששוק המניות יעיל בתגובתו למידע המתפרסם לגבי החברה. כלומר, המשתתפים בשוק מגיבים בתבונה ובמהירות למידע שהם מקבלים, כך שמחירי השוק משקפים כל הזמן את הערך הכלכלי של ניירות הערך, ומכאן שלניתוח הדוחות הכספיים אין יתרון.

תגים:

שוק ההון · בורסה · ניירות ערך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינפורמטיביות הדוחות הכספיים והשפעתם על מחירי מניה בשוק ההון הישראלי ", סמינריון אודות "אינפורמטיביות הדוחות הכספיים והשפעתם על מחירי מניה בשוק ההון הישראלי " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.