היישום אינו מחובר לאינטרנט

"זינזאנה" - ניתוח הפרק הראשון של הסדרה

עבודה מס' 069320

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי: תפיסת האחר, סימבוליות וסוגיות מגדר.

3,670 מילים ,8 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הסדרה ששודרה בערוץ 2 בשנים 1999-2005 מתארת את המתרחש בין כתליהם של שני בתי סוהר: כלא נווה תרצה שהוא כלא נשים וכלא איילון שהוא כלא גברים. הדגש בסדרה הוא על העולם הפנימי המתקיים בכלא: מרקם היחסים בין האסירים לבין עצמם, בין הסגל לבין עצמו והיחסים בין שתי הקבוצות - סוהרים מול אסירים, כשכל כלא מוצג בפני עצמו. בפרק אין עלילה המתרחשת מחוץ לכותלי הכלא פרט לפתיחת הפרק בו מבוצע רצח על ידי אדם שנעצר והופך לאסיר. פתיחת הפרק היא כניסתו של רוצח בשם קורדובה בתוך "זינזאנה" - רכב משוריין - לתוך בית הסוהר.

הפרק הנבחר הוא "פרפרים"- פרק 1 בסדרה "זינזאנה" - עונה ראשונה. במאי: חיים בוזגלו.

תוכן עניינים:
רקע
אספקטים מגדריים בפרק
"האחר" בפרק
סימנים המופיעים בפרק
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

באופן שבו מוצגים נשים וגברים מתקיים מעין היפוך תפקידים לכאורה בקרב המפקדים. מפקד כלא הגברים נוקט בגישה רכה יותר המאופיינת בדרך כלל לנשים, ומפקדת כלא הנשים בגישה קשוחה יותר המאופיינת בדרך כלל לגברים.

תגים:

טלוויזיה · טלביזיה · ייצוג האחר · כלא · אסירים · סוהרים · מזרחיים · גברים נשים · ישראלית · סדרות מקור

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""זינזאנה" - ניתוח הפרק הראשון של הסדרה", סמינריון אודות ""זינזאנה" - ניתוח הפרק הראשון של הסדרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.