היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסדרה "חסרי בושה"

עבודה מס' 069696

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פסיכולוגי של הסדרה חסרי בושה ושל הדמויות בסדרה.

2,826 מילים ,3 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

העבודה מבוססת על הסדרה "חסרי בושה" (shameless). זוהי סדרת דרמה אשר עוקבת אחר תפקודה הלקוי של משפחת גלאגר משיקגו. שלא כמו רוב המשפחות הטלוויזיוניות מאמריקה, זו משפחה ממעמד הפועלים הנאבקת בקשיים כלכליים. המשפחה, שהאם נעדרת ממנה והאב הוא אלכוהוליסט, מונה שישה ילדים- מפעוט ועד צעירה בשנות ה-20 המוקדמות לחייה. בזמן שפרנק , האב, מבלה את זמנו ואת כספו בפאבים, ילדיו לומדים כיצד לדאוג ולגדל את עצמם.
בחרתי לעשות את העבדה על העונה הראשונה כיוון שהעונה השנייה עוד לא נגמרה, ומתוך העונה הראשונה התמקדתי בפרקים מספר 9 ו-12 מפני שלדעתי אלו הפרקים שמכילים את השיאים הדרמטיים של הסדרה וניתן ללמוד מהם הרבה.

תוכן העניינים:
1.
א. הדמויות הראשיות ביצירה
ב. אירועים מכוננים ביצירה.
ג. אירועי שיא ביצירה.
ד. קונפליקטים ביצירה.
2. ניתוח פסיכולוגי של עולמו הנפשי של פרנק גלאגר
3. זיהוי וניתוח המפתח הפסיכולוגי של היצירה
מקורות

קטע מהעבודה:

בסדרה יש מספר קונפליקטים מרכזיים: קונפליקט ראשון הוא קונפליקט אותו חווים ילדי משפחת גלאגר, כשהקונפליקט קשור ליחסיהם עם פרנק (האב). פרנק לא מתנהג כאב לילדיו ואף לא מראה להם את אהבתו או הערכתו אליהם, התנהגותו של פרנק יוצרת אצל הילדים מעין שנאה ותיעוב כלפיו, אולם למרות השנאה הזו הילדים יודעים שזהו אבא שלהם ואין להם מה לעשות אלא לאהוב אותו. לדוגמא:

תגים:

חסרי בושה · ניתוח דמויות · ניתוח פסיכולוגי · סדרה · פסיכולוגיה · סדרות · סדרה · טלויזיה · טלוויזיה · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסדרה "חסרי בושה"", סמינריון אודות "ניתוח הסדרה "חסרי בושה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.