היישום אינו מחובר לאינטרנט

התמודדות עם ילד בעל ADHD המשולב בגן רגיל

עבודה מס' 069177

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תצפית, ראיון עם גננת חינוך מיוחד, ניתוח תצפית וראיון תוך רעיונות לקידום הילד

2,083 מילים ,2012

תקציר העבודה:

העבוגה מתארת תצפית על ילד גן בעל ADHD וכוללת: תיאור התצפית, תחומי חוזק וקושי נראים, האסטרטגיות בהן השתמשה הגננת בזמן התצפית.
ראיון עם גננת חינוך מיוחד: רקע על הגננת, אני מאמין, קשר עם הורי הילד, קשר עם שאר הצוות, אילו אסטרטגיות יעילות ואילו לא בהתמודדות עם הילד, תחומי חוזק וקושי של הילד ע"פ הגננת.
לבסוף: ניתוח תצפית וראיון תוך רעיונות לקידום הילד.

קטע מהעבודה:

המפגש מתחיל, הגננות שמות לב כי תום (שם בדוי) נעלם, מסתבר שיצא למסדרון. כשחוזר, לא שר עם כולם את השיר הקבוע הפותח את המפגש, מדבר עם גננת החנ"מ. כשמספרים סיפור, מצליח בהתחלה להתרכז בזכות עזרים חזותיים (תיאטרון בובות). לאחר כמה דקות של הקשבה לסיפור הוא מתכופף, מנדנד רגליים, קם ומושיבים אותו וחוזר חלילה. מצביע באמצע הסיפור ומתעקש לבטא מיידית את דבריו, גננת החנ"מ מבקשת שימתין ובהמשך נותנים לו להגיד את דבריו.

תגים:

חינוך מיוחד · קשב וריכוז · ADHD · הוראה · חינוך · גן ילדים · שילוב · הטרוגניות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התמודדות עם ילד בעל ADHD המשולב בגן רגיל", סמינריון אודות "התמודדות עם ילד בעל ADHD המשולב בגן רגיל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.