היישום אינו מחובר לאינטרנט

החינוך היהודי מול זה הערבי בישראל (תרגיל)

עבודה מס' 069123

מחיר: 72.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המאמר "אני למדתי ביאליק, תורכם ללמוד דרוויש" מאת סעיד עדוי.

1,249 מילים ,3 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

במהלך חיפוש אחר טקסט אשר אוכל להתחקות אודותיו ולקשר אותו לדרישות המטלה, נתקלתי במאמר הדעה של סעיד עדוי, באתר של Ynet (מצורף לינק בתחתית העבודה). מאמרו של עדוי עוסק בתחום החינוך של התלמידים הישראליים הן היהודים והן הערבים. ניכר במאמרו הדגש שהוא שם על כך שמצד אחד על התלמידים הערבים חלה החובה ללמוד את השפה העברית, כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימוד של מערכת החינוך, לעומת זאת בקרב התלמידים היהודים אין חובה ממשית ללימודי ערבית, למעט אלו שבוחרים ללמוד את השפה בעבור יחידות בגרות נוספות. בעבודה זו אבחר להתמקד בתכנים שלדעתי הם מקור הפיצול, או נקודות השבר שהובילו ועדיין מובילים לפערים בין שני המגזרים בחברה הישראלית.

קטע מהעבודה:

ניסיון חיבור התוכן עד כה לאחת מן הגישות שנלמדו בכיתה, יהיה דווקא לגישת הפונקציונליזם ואסביר מדוע. כפי שכבר נלמד בכיתה ניתן לראות בתהליכים אלו כי ערביי ישראל נמצאים בשלבי מעבר מחברה מסורתית אל עבר חברה מודרנית.

תגים:

ערבים · יהודים · סמוכה · שסעים · החברה הישראלית · ערביי ישראל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החינוך היהודי מול זה הערבי בישראל (תרגיל)", סמינריון אודות "החינוך היהודי מול זה הערבי בישראל (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.