היישום אינו מחובר לאינטרנט

אתיקה במכירות

עבודה מס' 069101

מחיר: 665.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אחריותם האתית של אנשי מכירות למול לקוחותיהם.

8,726 מילים ,32 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

שאלת אחריותם של אנשי מכירות למול לקוחותיהם מעלה מספר סוגיות מוסריות סבוכות. עבודה זו נועדה לבחינת אחריותן המוסרית של חברות ואנשי עסקים אל מול לקוחותיהם. כחלק מכך, אדון בחובת הגילוי, הבסיס המוסרי והחוקי לה והיקפה הראוי ביחסים מסחריים. בהמשך, העבודה תתמקד בנציגי מכירות של חברות הסלולאר- נדון בחובתם לגלות את מלוא הסיכונים הכרוכים בשימוש במכשיר הסלולארי. נדון בשאלה האם חלה על נציג המכירות חובה מוסרית לגלות לצרכן את מלוא הסכנות הבריאותיות הכרוכות בשימוש במכשיר. בנוסף, אדון בדרכי שיווק פופולאריות של החברות הסלולאריות על מנת להגדיל את היקף מכירותיהם תוך התמקדות בהתפתחות הטכנולוגיה המאפשרת הגעה לקהל יעד גדול של צרכנים פוטנציאליים. עבודה זו תתבצע על ידי ניתוח ספרות אקדמאית ומדעית בתחום. כמו כן, יוצגו תיאוריות מוסריות, גישות ומודלים בניתוח אחריות איש מכירות למול לקוחותיו וינותח יישומם לשאלת המחקר.

תוכן עניינים:
א. מבוא
ב. אתיקה במישור הפילוסופי
ג. אתיקה עסקית
ג.1 מאתיקה יחידנית אתיקה תאגידית
ג.2 חובת הגילוי לצרכן- היקף בסיסי ומוסרי
ג.3 משתנה תפיסת הארגון בעיני לקוחותיו מבחינה אתית
ג.4 ההבדל בין שכנוע למניפולציה
ד. חשיבות טיפוח קוד אתי בארגון
ד.1 מהו קוד אתי
ד.2 החשיבות המוסרית של הקוד האתי
ד.3 מטרתו המרכזית של הקוד האתי
ד.4 שכיחות קוד אתי בארגונים
ה. מנגנונים ציבוריים ללומה בשחיתות והטמעת האתיקה - ארגון ה-TRANSPARENCY INTERNATIONAL
ו. היבטים משפטיים- חקיקה לטיפוח אתיקה בארגונים
ו.1 המצב החוקי בישראל
ו.2 המצב החוקי בארצות הברית
ו.3 סיכום הבדלים
ז. בחינת הצורך והחיוניות בכללי אתיקה עסקית אצל נציגי מכירות של מכשירים סלולארים
ז.1 הגדרת טלפון סלולארי והסכנות הבריאותיות הכרוכות בשימוש בו
ז.2 הדילמה המוסרית בה ניצב נציג מכירות בבואו למכור טלפון סלולאר
ז.3 המלצות לפתרון "בעיית הנציג" בחברות הסלולאר
ז.4 ניסיון חברות הסלולאר להגיע למקסימום לקוחות
ח. סיכום ומסקנות
ט. המלצות
י. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

רלטיביזם מול אוניברסליזם:
הבחנה הנהוגה בין מוסר היחסי לחברה לבין אתיקה אשר מטרתה לבקר את המוסר באה לידי ביטוי בתשובות השונות לשאלה- האם כללי ההתנהגות הראויים חייבים להיות אחידים עבור כלל בני האדם באשר הם (אבסולוטיזם), או שמא ראוי שחלק מכללי ההתנהגות ישתנו בין תרבויות ובין חברות (רלטיביזם) או שמא ראוי שכל פרט יהיו לו כללי התנהגות שלו (סובייקטיביזם). (5)
[...]

תגים:

אתיקה · עסקים · מכירות · חברות סלולאר · מכירות · שיווק · מוסר בעסקים · אתיקה בעסקים · מאגרי מידע · לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתיקה במכירות", סמינריון אודות "אתיקה במכירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.