היישום אינו מחובר לאינטרנט

אתיקה ומוסר בעסקים

עבודה מס' 069057

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התפתחות האתיקה והמוסר בעסקים, הכלים הדרושים ליישום והטמעה של תוכנית אתיקה ארגונית ובחינת תפקידו של המנהל בתהליך.

6,498 מילים ,19 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

אחד התחומים בהם מושקעים מאמצים רבים הוא פיתוח האתיקה הארגונית. בחלק גדול מהמקרים הדבר נעשה באמצעות פיתוח קוד אתי המרכז עקרונות וקווי פעולה להתנהגות מקובלת ורצויה בארגון בתחומים רלוונטיים. בדרך כלל פיתוח קוד אתי ופרסומו אינם תנאי מספיק לשינוי ההתנהגות, וסוגיית הטמעת האתיקה חוזרת ועולה.

בעבודה זו אסקור את התפתחות האתיקה והמוסר בעסקים ואת הכלים הדרושים ליישום והטמעה של תוכנית אתיקה ארגונית. אבחן את תפקידו של המנהל בתהליך ההטעמה של הקוד האתי בארגון.

תוכן העניינים:
מבוא
אתיקה וארגונים
- אתיקה ומטרתה
- כללי האתיקה
- גישות באתיקה
אתיקה מקצועית
הטמעת קוד אתי בארגון
המנהל כמנהיג אתי
ריסון המערכת העסקית
אתיקה ארגונית מנקודת מבט הלקוח
אתיקה ארגונית מנקודת מבט אישית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

גוטמן (2001) מגדיר את האתיקה כפילוסופית המוסר. לפי הגדרה זו האתיקה הנה ענף בפילוסופיה שעוסק בלימוד הטוב וברע, הנכון והלא נכון, והכולל ערכים, עקרונות ותיאוריות. בהיותה יישומית במהותה, האתיקה עוסקת בערכים- בשאלה כיצד צריכה ההתנהגות האנושית לבוא לידי לביטוי.

תגים:

קוד אתי · מוסר בעסקים · מנהלים · ניהול · מנהיגות אתית · אתיקה עסקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתיקה ומוסר בעסקים", סמינריון אודות "אתיקה ומוסר בעסקים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.