היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת סוג הפרסום ורמת המעורבות על אפקטיביות הפרסום

עבודה מס' 069097

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שבוצע באמצעות שאלונים.

9,921 מילים ,16 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

שיווק ופרסום מהווים נדבך חיוני ומשמעותי בעולם העסקים. ניכר כי שיווק ופרסום אפקטיביים מהווים לעיתים את ההבדל בין מוצר מצליח ומוצר כושל.
מחקר זה בחן את השפעתם של גיל, מצב משפחתי, השכלה, מגדר, סוג הפרסום (רגשי- פרסום הפונה לרגש, מציג את ערכו הסמלי של המוצר ויוצר קישור בין המוצר לבין רושם רגשי אצל הצופה ורציונאלי- פרסום המעביר מידע מפורט לצופה, מציג את התועלת הפונקציונאלית, היעילות והאמינות של המוצר, ומוסר מידע מדויק בדבר יכולות ויתרונות המוצר מול מתחריו) ורמת המעורבות (גבוהה-הצרכן מייחס חשיבות רבה לקנייה ולתוצאותיה, ויש לו נגיעה אישית עם המוצר שהוא קונה ונמוכה-אין לצרכן נגיעה אישית עם המותג/המוצר, והוא אינו מייחס חשיבות מיוחדת לתוצאות החלטתו) על אפקטיביות הפרסום ועל גורמים שונים הקשורים אליו (הבנת המסר, זכירה, עמדות כלפי המותג, אהדה והנעה לפעולה).
המחקר הציג לנבדקים סדרה של פרסומות למוצרים בעלי מעורבות נמוכה וגבוהה בשני סוגי פרסום (רגשי/רציונאלי) במטרה לבחון הבדלים באפקטיביות הפרסום בשילוב המשתנים הדמוגרפיים. נבדקים, שצפו בפרסומת רגשית למוצרי מעורבות נמוכה צפו בפרסומת רציונאלית למוצרי מעורבות גבוהה ולהיפך.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
פרק 1: מבוא
פרק 2: סקירת ספרות
פרסום רגשי ופרסום רציונאלי
רמת המעורבות
מודל תכנון פרסום - FCB
‏מודל הפרסום- ELM
סוג הפרסום ומגדר
סוג הפרסום וגיל
פרק 3: ניתוח תיאורטי
שאלת המחקר
סיכום השפעתם של משתנים בלתי תלויים על משתנים תלויים
תהליך בחירת המשתנים
השערות המחקר
פרק 4: מתודולוגיה
שיטת המחקר
נבדקים
תהליך המחקר
מחקר מקדים 1-רמת מעורבות:
מחקר מקדים 2-סוג הפרסום:
הגדרת המשתנים
המבנה הלוגי של השאלונים
מניפולציית המחקר
פרק 5: ממצאים
מאפייני המדגם
בדיקת השערות המחקר
גיל וסוג הפרסום
מגדר וסוג הפרסום
סוג הפרסום והשכלה
סוג הפרסום ומצב משפחתי
סוג הפרסום ורמת המעורבות
דיון:
גיל
מגדר
השכלה
מצב משפחתי
סוג הפרסום ורמת המעורבות
מגבלות המחקר
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הצלחתם של מסעות פרסום, שאינם מדגישים את יתרונותיו הרציונאליים של מוצר והשימוש ההולך וגובר בכוכבים מפורסמים (סלבריטאים) בעולם הפרסום הובילו חוקרים למסקנה, כי ישנם גורמים אחרים, שאינם קוגניטיביים/רציונאליים המשפיעים על תהליך הקנייה ומובילים להעדפתו של מוצר על פני מתחרהו.
כך למשל, בהתאם לתיאוריית ELM, בתנאים בהם המוצר נתפס כמוצר שההבדלים בינו למתחריו אינם משמעותיים, יצירת אפקט חיובי המקושר אסוציאטיבית למוצר יעילה אף יותר מאשר נימוקים רציונאליים (Petty, Cacioppo, & Schumann, 1983).

תגים:

רציונאלי · רמת מעורבות · קבלת החלטות · פרסומות · ניהול הפרסום · מחקר · מיתוג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת סוג הפרסום ורמת המעורבות על אפקטיביות הפרסום", סמינריון אודות "השפעת סוג הפרסום ורמת המעורבות על אפקטיביות הפרסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.