היישום אינו מחובר לאינטרנט

השימוש בדובר מסוג "ידוען" בפרסום מוצרי מעורבות נמוכה

עבודה מס' 067928

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת ההשפעות השונות הנוצרות בפירסום באמצעות שימוש בדובר מסוג "ידוען" במוצרי מעורבות נמוכה.

3,877 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עולם הפרסום בעידן במודרני של שנות האלפיים הפך לזירה עמוסת צבעים, מוצרים, צורות וגירויים נוספים. אופן העברת המסר השתנתה רבות החל במאה ה-19 ועד היום.(Choi, Lee& Kim 2005) עולם התקשורת משתמש בדרכים מגוונות להעברת מסר פרסומי, וזאת המטרה לחשוף להשפיע ולהניע לקניה לקידום מטרותיה של הפירמה.

ישנם סוגי מדיה שונים להעברת מסר (טלויזיה, אינטרנט, עיתונות כתובה, רדיו ופרסום חוצות ועוד) החלטת המדיה היא תוכנית הקובעת את ערוצי הפרסום המתאימים ביותר למסע הפרסום הנבחר. כלומר, לוחות זמנים ועלויות הנמדדים על ידי המושגים: השגה ותכיפות. וכמו כן יצירת תמהיל מדיה יעיל.ולכל אחת מהשיטות רמת חשיפה ואיכות חשיפה שונה המותאמת לרמת מעורבות המוצר.

כמו כן קיימות אסטרטגיות שונות להעברת מסר פרסומי.
הרעיון המרכזי של מסע הפרסום, המרכיבים היצירתיים הנותנים לו אחידות, שלמות וצבע.
עבודה זו תעסוק בהחלטה הפירמה להעסיק סלבריטאי כדובר, וכיצד החלטה זו נוגעת לאהדתו של קהל היעד לידוען וכתוצאה מכך תושפע אהדתו למוצר ולפירמה. כמו כן, יבחן הקשר בין סוג המעורבות של המוצר לבין נכונות בחירת הדובר המפרסם, "הסלבריטאי".

המפרסמים של היום אינם בוחלים באמצעים על מנת ללכוד את העין הציבורית ולחשוף ככל הניתן את המוצר אותו הם מפרסמים. כתוצאה מכך, הצרכן מפתח אדישות ייתרה הוא אינו נענה בקלות לכל התכנים הפרסומיים, אינו מתרצה בקלות לרכוש ומפתח מנגנוני סינון לתוכן הפרסומי. (Premeaux 2005) לפיכך, שיטות שונות פותחו לשם השגת תשומת לב למוצר בשל גודש המסרים; החל בצבעים, סקס, פרובוקציות, הפחדה וגירוים מותנים (מוסיקה שמזכירה לי מוצר).תמורות אלה מקורן בתרבות של שנות ה2000 אשר משנה אורחות חיים בהתאם לקידמה ומכשירה את הקרקע לשינויים עתידיים בתחום .
החברה של היום מאוד תקשורתית, היא מיודעת לכל שינוי חברתי או פוליטי בלחיצת כפתור, ומכן ניתן להבין את התלות האגרסיבית בתקשורת. התלות הזו מתרגמת בעולם הפרסום לכוח ולהשפעה, דרך התקשורת היום מגיעים כמעט לכל משק בית. החדירה הבלתי אמצעית הזו משפיעה על דרכי החשיבה של הציבור ואף מניעה אותו לרכוש מוצרים בהתאם לקידמה.

הצרכן הממוצע בחברה מערבית, נחשף לכ-2000 גירויים פרסומיים מדי יום, דבר שמצריך את המפרסמים לפתח שיטות חדשות לחדור לתודעת הצרכן ולמנף את התוכן הפרסומי אל התודעה. הסלבריטאי או דובר מפורסם, הוא דמות אשר ידועה לציבור, הוא מפורסם בגין השגיו בתחומים שונים (טלויזיה, קולנוע, ספורט,בישול, מוסיקה) שאינם קשורים בדרך כלל למוצר אותו הוא מפרסם.

עבודה זו תנסה דרך מחקרים אמפיריים וספרות מקצועית לעמוד על טיב השימוש בדובר מסוג ידוען במוצרי מעורבות שונה, וכמו כן, להוכיח כי דובר מסוג ידוען גורר אחריו אהדה למוצר עליו פרש את חסותו. אבחן את ההשפעות השונות שנוצרות עקב השימוש בידוען, ואנסה לעמוד על הסיבות מדוע לא תמיד הבחירה בידוען היא הנכונה שבבחירות האסטרטגיות לפרסום.
השיטה בה בחרתי להשתמש היא שיטת סקירה ספרותית.
צורת העבודה מבוססת על קריאת מאמרים וניתוחם ושימוש בממצאי המאמרים לטובת ביסוס ואישוש השערת המחקר.
המאמרים המוצגים בעבודה זו מנסים לשאול "מי הוא הסלבריטאי המפרסם" היכן חזקותיו והיכן חולשותיו, דרך מושגים של תרבות ופרסום המשלבים ממצאים אמפיריים קונקרטיים.
ניתן יהיה להסיק מסקנות חותכות ולהעלות שאלות נוספות לטובת מחקר נוסף בנושא.

תוכן עניינים:
מבוא
הגדרת הבעיה המחקרית
השערת המחקר
סקירת ספרות
רקע תיאורטי של הנושא- ממצאי המאמרים
בניית המותג על הילת הדובר המפורסם
מעורבות הצרכן במוצר\מותג
השפעת זיהוי הסלבריטאי על הליך הזכירה
דיון
המלצות למחקרים עתידיים בנושא
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

תרבות המפורסמים בעידן המודרני הפכה לתופעה רבת פנים . (McCracken 1989)
כוחם התקשורתי של הידוענים, משך אחריו גם את הפרסומאים שלא נשארו אדישים.
ניתן לראות את התהליך הדו- סיטרי כיחסי הדדיות בין התקשורת לסלבריטאי המולידים מימד סינרגי רב ערך עבור שני הגופים ולא רק עבורם.
משני צדדי המתרס קיימים גופים מלאי אינטרס המלבים את הבערה. התקשורת והסלבריטאי -מזינים זה את זה, התקשורת חושפת את הידוען, ואילו הידוען הנחשף, תורם מהילתו לאמצעי הפרסום התקשורתיים ע"מ לקדם מוצרים\שירותים ועוד. ככל שמתגברת תודעתו הציבורית והערצתו של המפורסם על ידי הציבור,כך גם ניתן לראות כי שילובו בפרסום הולך וגובר.

תגים:

ניהול · פרסום · סלבריטי · ידועם · מפורסם · פרסומת · שיווק · טלויזיה · פרסומאים · סלבס · ידוענים · פרסומות · דוברים · מפורסמים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השימוש בדובר מסוג "ידוען" בפרסום מוצרי מעורבות נמוכה", סמינריון אודות "השימוש בדובר מסוג "ידוען" בפרסום מוצרי מעורבות נמוכה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.