היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיה ומסרים חברתיים: סחר בנשים למטרת זנות

עבודה מס' 069081

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת התופעה בתקשורת והצעות למסרים תקשורתיים מטעם המדינה באשר לטיפול בנושא.

4,774 מילים ,12 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו הוצגה סקירה של תופעת הסחר בנשים למטרת זנות בישראל ובעולם. הוצגו התהליכים שהתרחשו משנת 2000 ועד היום, וכן ספרות העוסקת בכוחה של המדיה ובאסטרטגיות להעברת מסרים. כן בוצע ניתוח להודעות לעיתונות של וועדת הכנסת, וניתוח לאופי המסרים של סניף אמנסטי הבינלאומי ולפעולתו בישראל.
בנוסף, הוצגו המסרים המופנים לקהל בישראל ולתקשורת הזרה, בעיקר מסרים שמופנים לקהלים בינלאומיים ונמסרים הן מצד ארגוני המדינה והן מצד קבוצות חברתיות הפועלות למען זכויות האדם והאזרח. לאחר מכן הוצעו כהמלצה מספר מסרים באנגלית המעבירים את המסרים של נציגי הממסד בישראל כלפי עמדתו ופעולתו למען מיגור ואכיפת הסחר וסיוע בשיקום הקורבנות. ניתן דגש למסרים המשלבים את ישראל בזירה הבינלאומית, לא רק כמדינה שבגבולותיה מתקיים הסחר, אלא כמדינה שפועלת ביחד עם שאר המדינות למיגור העבדות המודרנית של שנות האלפיים.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1: סקירת ספרות
1.1 יחס הרשויות בישראל לסחר בנשים
1.2 תופעת הסחר בנשים למטרת זנות: נתונים והגדרות
1.3 אמצעי התקשורת להמונים ואסטרטגיות הסברה
פרק 2: הצגת תופעת הסחר באמצעי התקשורת בישראל
פרק 3: הצעות לסאונד ביטס עבור קהלים זרים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סאונד בייטס, זהו למעשה העברת מסר באמצעות סיסמאות, הכוונה היא לתמצות הנאום והמסר לכדי מספר משפטים קצרים וברורים (keep it short and simple). המטרה היא לפשט את המסר ולמקד אותו על ידי ניסוח משפט מחץ שמכיל בתוכו את כל נקודות התורפה הנקשרות לסוגייה. ניתן לראות זאת לדוגמא באחד מנאומיו של בנימין נתניהו כאשר אמר: "ייתנו - יקבלו, לא ייתנו - לא יקבלו", כמו כן כל אזרח בישראל מכיר את הסאונד בייטס: "אם תרצו אין זו אגדה" שאמר הרצל והוביל אותנו להקמת מדינה יהודית בארץ ישראל.

תגים:

סחר בנשים · עבדות מודרנית · ניצול נשים · זנות · זונות · אמנסטי · מעמד האשה · זכויות אדם · יחסי ציבור · קמפיין ציבורי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיה ומסרים חברתיים: סחר בנשים למטרת זנות", סמינריון אודות "מדיה ומסרים חברתיים: סחר בנשים למטרת זנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.