היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום במדיות השונות

עבודה מס' 070845

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת הפרסום במדיה הדיגיטלי מול המדיה המסורתית על דורות ה- X,Y,Z.

6,041 מילים ,29 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

השאלה המחקרית בעבודה זו הינה "איך פרסום במדיה הדיגיטלית אפקטיבי יותר מפרסום במדיה המסורתית?". בכדי לענות על שאלה זו החלטתי להתמקד באיך הפרסום משפיע עם השנים על הדורות השונים - דור ה X,Y,Z . בדרך זו נוכל להבחין בשינוי שחל בשנים האחרונות בהתפלגות עוגת הפרסום בשווקים אלו, על מנת לנסות ולהגיע לתמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר.
בנוסף החלטתי להתמקד במחקרים שבוצעו על שוק הפרסום הגדול בעולם - שהינו השוק האמריקאי. שוק זה הוא שוק ותיק, גדול וכזה שצומח בקצב מהיר, מה שהופך אותו לשוק מסוג שמוביל בטרנדים העולמיים בענף הפרסום, השיווק - הן במדיה הדיגיטלית והן במדיה המסורתית. בנוסף למחקרים אלו, נראה באמצעות כתבות ומאמרים אשר פורסמו באתרים שונים בשנים האחרונות האם יש קורלציה בין התפלגות תקציבי השיווק בשוק האמריקאי ובשוק הישראלי. על מנת לנסות ולהגיע לתמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר.
במחקר שנעשה בשנת 2016 (Mian, Shah & Tariq,2016) נמצא כי פרסום במדיה המסורתית ובמדיה הדיגיטלית הם לא ענפי פרסום תחליפיים אלא משלימים. חיזוק נוסף לתאוריה הזאת ניתן לראות במחקר משנת 2012 (Asdemir,Kumar & Jacob, 2012) בו החוקרים מצאו שפרסום באתרי האינטרנט של העיתונות אחראי לירידה מינורית מהכנסות העיתונות הכתובה מפרסום, בעוד ששאר הירידה מהכנסות העיתונים מפרסום נובעת משינויים של חלוקת עוגת תקציב הפרסום למדיות שונות וברשותם הצמיחה והזינוק של מנועי החיפוש במדיה הדיגיטלית.
בעבודה זאת אנסה להראות איך תמהיל הפרסום האפקטיבי ביותר נוצר על ידי שילוב של פרסום במדיה המסורתית ובמדיה הדיגיטלית. כמו כן אראה כיצד מחקרים בתחום תמכו במסקנה זו והעמיקו אותה. על מנת לתת מענה לסוגייית השימוש במדיה ופרסומות על פי דורות שונים, המחקר תחילה סוקר את הדורות וההבדלים בינהם ולאחר מכן עוסק באמצעי המדיה השונים. לבסוף מתמקד המחקר בהבדלי השפעת המדיה והפרסומות על הדורות.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 אמצעי התקשורת והמדיה
1.1.1 הפרסום והמדיה בישראל
1.1.2 תפקידן של הרשתות החברתיות
1.1.3 מודלים ואפשרויות הפרסום בדיגיטל
1.2 דור ה-Z,X וה-Y
1.2.1 פערי הדורות
1.2.2 מאפייני האישיות של כל דור
1.3 השפעת הפרסום ושימוש במדיה בין הדורות
2. סיכום ומסקנה
2.1 סיכום
2.2 מסקנת המחקר
2.3 הצעות למחקרי המשך
3. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השימוש בערוצי תקשורת יכולים להשתנות בהתאם להעדפה של אדם, יכולת, גישה למידע, ואישיות, ואלו הן רק קומץ של אפשרויות. בעידן של היום, טכנולוגיות תקשורת מאפשרות לספק בקלות רבה יותר ערוצי תקשורת דרך האינטרנט, World Wide Web, וטכנולוגיות תקשורת דיגיטליות. עם כניסתו של האינטרנט, יכולים אנשים להיות בעלי גישה רחבה ומהירה יותר למידע, כאשר בשימוש באינטרנט הם יכולים להיות יותר נגישים למקורות מידע מאשר אי פעם בעבר (Bei, Chen & Widdows, 2004).
מיאן, שך וטאריק (Mian, Shah & Tariq, 2016) הגדירו פרסום כ"כל צורה של קידום רעיונות, מוצרים, או שירותים על ידי נותן חסות מזוהה". אגב, חוקרים אלה טוענים ומוסיפים כי לפעמים אנשים נחשפים לפרסום באמצעי תקשורת כדרך מידע על מוצר חדש שהם בסופו של הדבר התעניינו בו יותר. לפעמים הם פשוט נהנים מפרסום משעשע ללא ציון או הכרה בשם מותג או מוצר.

תגים:

פרסומות · פירסום · דור האיקס · דור ה Y · פערי דורות · ערוצי מדיה · אינטרנט · פרסום דיגיטילי · ערוצי דיגיטל · רשתות חברתיות · עוגת הפרסום · מיקוד · ממוקד · CPM · בומרס · מאפיינים · סוציולוגיה · חברתיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום במדיות השונות", סמינריון אודות "פרסום במדיות השונות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.