היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיתונות צהובה באינטרנט

עבודה מס' 069018

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון באינטרנט, עיתונות ורכילות, והתייחסות לעיסוק הרכילותי במקרה של נינט טייב ויהודה לוי.

5,337 מילים ,16 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות חלק מהשיח הציבורי נסוב סביב רכילות המציגה את חיי הסלבריטאים ואנשי הציבור מכל זווית אפשרית. בעידן הפוסט מודרני אשר מייצר גיבורי תרבות בין רגע הקהל נסחף אחר כל גרגיר מידע על הכוכב הנערץ עליו וחש סיפוק כאשר האינטרנט מאפשר לו לעקוב אחר הכוכב הנערץ בכל רגע ורגע ואף להגיב על התנהגותו ופעולתו של הגיבור המודרני. כל עדכוני הרכילות סביב הכוכבים ואנשי הציבור נכנסת תחת הקטגוריה "עיתונאות צהובה".
המחקר הנוכחי עוסק בעיתונות הצהובה על גבי רשת האינטרנט. מטרתו לבחון את השפעת התפתחות הטכנולוגיה האלקטרונית על יצירת שיח חברתי רכילותי חדש המאפיין את החברה בישראל בעידן הפוסט מודרני. באופן ספציפי יותר יעסוק המחקר בקשר שבין התפתחות קהילות וירטואליות אשר המאחד בין החברים הוא אישיות מפורסמת, לבין התפתחות תרבות הצהובונים בתקשורת האלקטרונית בישראל של שנות האלפיים. למטרת מיקוד מחקר זה, נבחרו יהודה לוי ונינט טייב ותיבחן התנהלות הקהילה שהתאחדה סביבם.
בכדי לבחון את שאלת המחקר בוצע ניתוח תוכן למספר כתבות רכילות העוסקות בחייהם של נינט טייב ויהודה לוי, תוך התייחסות למספר הטוקבקים של המעריצים ולתוכן המופיע בכתבות.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1 : סקירת ספרות
1.1 אינטרנט חברה ותרבות
1.2 האינטרנט כמדיום מוביל בחברה המודרנית והפוסט מודרנית
1.3 העיתון האלקטרוני
1.4 תפקיד העיתון כאמצעי תקשורת בחברה המודרנית והפוסט מודרנית
1.5 העיתונות הצהובה כחלק מהתוכן החדש הפופולרי
1.6 רכילות ומאפייניה
פרק 2 : שיטת מחקר
פרק 3 : הצגת הממצאים
פרק 4 : דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאמצע שנות התשעים הפך האינטרנט לנפוץ כאמצעי תקשורת ועוצמתו מוכרת כיום במפת התקשורת העכשווית והעתידית. האינטרנט מאפשר גידול רב ושליטה על היצירה, העברה, הקליטה, השכפול והשליפה של מידע, ומציע גיוון רב של תכנים, סגנונות וצורות של תקשורת. האינטרנט הוא לא רק תוספת טכנולוגית אלא הוא מסמל תהליך מרכזי של שינוי חברתי ותרבותי, הוא מצוי באינטרקציה מתמדת עם מבנים חברתיים, פוליטיים וכלכלים. אינטרקציה זו משנה את דפוסי החשיבה וההתנהגות ואת התפיסות של זמן, היסטוריה ומסורת (שנער, 2001).

תגים:

יהודה לוי · נינט טייב · אמצעי תקשורת · הפוסט מודרנית · אינטרנט · חברה ותרבות · רכילות · טוקבקים · סלבס · סלבריטאים · סלבריטי · צהובונים · טבלואיד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיתונות צהובה באינטרנט", סמינריון אודות "עיתונות צהובה באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.