היישום אינו מחובר לאינטרנט

החדרת טכנולוגיית המים לשוק הסיני

עבודה מס' 068796

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסוגיה השיווקית.

11,419 מילים ,19 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו נדרשים לנתח בעיה שיווקית כלשהי. נדון בסוגיות העולות מהבעיה, נסיק את המסקנות המתבקשות וננסה לתת מענה ע"י המידע שלקטנו ובאמצעות הכלים שרכשנו.
הנושא הנבחר הוא: "החדרת טכנולוגיית המים של חברת מקורות הישראלית לשוק הסיני".

הבעיה השיווקית בה בחרנו לדון היא החדרת מוצר/שירות לשוק חדש. מדובר בדילמה קשה לחברות רבות ושונות בשוק המתלבטות האם מהלך שכזה הוא אכן כדאי, האם יגרום להתפתחות החברה לשווקים חדשים ויצדיק את ההשקעה, או מנגד יהווה בזבוז זמן ומשאבים רבים הכרוכים באי ודאות וסיכון פיננסי.
בחרנו להתמקד בשוק הסיני כיוון שזהו השוק בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם, נכון לעכשיו ולכן הפוטנציאל השיווקי בו אדיר.
המוצר/שירות אותו בחרנו להחדיר הוא טכנולוגיית המים, כיוון שזהו מוצר שהביקוש אליו הולך וגדל בעולם עקב התחממות כדור הארץ ומחסור אמיתי במים מתוקים.
החברה בה אנו מתמקדים היא חברת "מקורות", חברת המים הלאומית של ישראל, המתמחה בכל נגזרות טכנולוגיית המים על פלחייה השונים ונחשבת למובילה בתחומה.

תוכן עניינים
מבוא :
1. הצגת הנושא
2. מטרת העבודה
רקע כללי :
1. סין - תעודת זהות
2. סין - המעצמה
2.1. סין - סביבה פוליטית
2.2. סין - סביבה כלכלית
2.2.1. תוכנית החומש
2.3. סין - סביבה חברתית תרבותית
2.4. יחסי ישראל-סין
3. ענף טכנולוגיית המים
3.1. מבט לעתיד
4. חברת "מקורות" - תעודת זהות
4.1. חברת "מקורות" - רקע כללי
4.2. מתחרים
אסטרטגיות לחדירת שוק :
1. אלטרנטיבות שונות לחדירה
2. מסלולי חדירה ייעודיים לסין
3. נקודת מבט ישראלית לחדירה לשוק הסיני
4. דוגמאות להחדרת טכנולוגיית מים בשווקים אחרים
5. נקודת המבט של "מקורות" לחדירה לשוק הסיני
6. כיצד "מקורות" פועלת
7. מניסיונה של חברת "ארד" בחדירתה לסין
8. השוואת אסטרטגיות בין "ארד", "נטפים" ו"מקורות"
9. ניתוח ממצאים
10. מסקנות
המודל האידיאלי:
1. הצעת מודל חדירה לסין ל "מקורות"
סיכום והמלצות:
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

לאחר בחינת אלטרנטיבות החדירה המקובלות כיום לשוק זר ולאחר בחינת ניסיון העבר של חברות ישראליות וזרות מתחום המים לשוק הסיני, ניתן לראות כי רוב המודלים שהוצעו נכשלו או נחלו הצלחה מועטה, במיוחד כשהיה מדובר על ה- JOINT VENTURE (בהסתכלות על ניסיונה של חברת "ארד" בפרק 7) אשר מבחינת הסינים הייתה זו הזדמנות נפלאה לקדם את שאיפותיהם בדבר הכנסת טכנולוגיה למדינה ושמירת "הביצים" בשקיהם, כך שהמרוויח הגדול ידוע מראש.

תגים:

מזרח אסיה · מקורות · מים · חדירה · שווקים חדשים · החדרת מוצר · השוק הסיני · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרת טכנולוגיית המים לשוק הסיני", סמינריון אודות "החדרת טכנולוגיית המים לשוק הסיני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.