היישום אינו מחובר לאינטרנט

סטטוס מנטלי - התנסות במחלקה סגורה בי"ח "שער מנשה"

עבודה מס' 068661

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פסיכיאטרי, ע"פ כלי שנקרא סטטוס מנטלי, של אדם המאושפז מזה שנים רבות במחלקה סגורה א4 בבי"ח פסיכיאטרי.

3,178 מילים ,2006

תקציר העבודה:

העבודה נעשתה במסגרת התנסות במחלקה פסיכיאטרית סגורה בבי"ח "שער מנשה". המטלה הייתה למפות ולנתח סיפור של מטופל במחלקה ע"י כלי פסיכיאטרי שנקרא "סטטוס" מנטלי".
במסגרת זו נבחנו היבטים כמו: תפקוד חברתי, קשב, רגש, התנהגות וכו'.

שיטת המחקר היתה- ראיונות עם המטופל, המאושפז מזה שנים רבות במחלקה הסגורה הנ"ל. אדם אשר לכאורה נראה בלתי מזיק ונעים, הסוחף אותנו אל נבכי נפשו ובעיותיו.
העבודה כוללת פירוט לגבי המחלה ממנה סבל- סכיזופרניה, ויותר לעומק- הפרעת אישיות שנקראת- אישיות סכיזואידית. מתוך כך-זוהו בעיות ונבנתה תוכנית התערבות סיעודית לאותו המטופל.

קטע מהעבודה:

מפאת הנסיבות נפגשנו עם המטופלים פעם אחת בלבד. כמובן שאין בכוחה של פעם אחת בלבד להבין אדם. להבין את הלך מחשבותיו, את רצונותיו, מאווי ליבו ותיסכולו-אם ישנו כזה.
זוהי טעימה קטנה מהמזלג, בדיוק כמו ההתנסות שלנו במחלקה בתחום הפסיכיאטרי.
תחילה דאגתי ל : Setting, רציתי שנשב בחצר הפנימית של המחלקה, לא רציתי שקירות של חדר "יגבילו" אותו, רצוני הייה שירגיש חופשי לדבר איתי ולספר לי את כל העולה על רוחו.

תגים:

פסיכיאטריה · סטטוס מנטלי · סכיזופרניה · תפקוד · טיפול תרופתי · סימנים שליליים · סיכון אובדני · תפקוד חברתי · חשיבה · תובנה · תפיסה חושית · רגש · קשב · מצב הכרה · יחסי בודק נבדק · קול ודיבור · הבעות פנים · התנהגות · קואורדינציה · פסיכיאטריה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סטטוס מנטלי - התנסות במחלקה סגורה בי"ח "שער מנשה"", סמינריון אודות "סטטוס מנטלי - התנסות במחלקה סגורה בי"ח "שער מנשה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.