היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד גברים סטרייטים מתייחסים לסדרות שבמרכזן דימויים הומוסקסואליים

עבודה מס' 068385

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ראיונות עומק (חצי מובנים) עם שבעה מרואיינים.

25,177 מילים ,14 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודתנו בחרנו לחקור כיצד גברים סטרייטים מתייחסים לסדרות קוויריות דוגמת "הכי גאים שיש". בעבודתנו ננסה להתמקד בדימויים החברתיים הנתפסים בידי גברים סטרייטים בנוגע למציאות ההומוסקסואלית, כפי שהיא מצטיירת בסדרה. "הכי גאים שיש" עוקבת אחר חייהם של חמישה גברים הומואים החיים בפיטסבורג. עלילותיהם של הדמויות רצופות סצנות מין, שימוש בסמים, הרפתקאות פרועות, חברויות וסיפורי אהבה. בנוסף, עולים בסדרה בעיות חברתיות ופוליטיות של הקהילה כגון איידס, יתרונות של זוגיות ארוכת טווח, חשיבות הסקס הבטוח, יציאה מהארון והומופוביה.
הטלוויזיה היא הסימן המובהק והחזותי ביותר בעידן החדש של היכרות עם נראות עולמם של הומואים ולסביות. הטלוויזיה נכנסת לבתיהם של מיליונים, ומשמשת כסוכן חיברות בכל הנוגע להיכרות האדם הממוצע עם ההומוסקסואל. זאת בניגוד לעבר שבו הטלוויזיה היתה מדיום שנתפש כמיועד לקהל משפחתי, ולכן כחסר מקום להומואים .

במחקרנו התמודדנו עם שאלת המחקר על ידי שימוש בראיון עומק חצי מובנה כאשר מטרתנו כמראיינות לעודד את מרואיינינו לבטא את מחשבותיהם ותחושותיהם בצורה חופשית ופתוחה ללא כל היסוס או מבוכה. בחירת שיטת ראיון מסוג חצי מובנה מטרתה לתרום לדליית מידע נוסף, התמקדות בנושאי המחקר שנקבעו מראש אך עם זאת, פתיחת הראיון לנושאים נוספים שלא עלו בשאלות הראיון אך נמצאו כבעלות תרומה אפשרית למחקר.

הערת מערכת: מספר המילים כולל את תמלילי הראיונות.
מספר המילים ללא התמלילים: 6809.

קטע מהעבודה:

אם כן, לשאלתנו, כיצד גברים סטרייטים מתייחסים לסדרות טלוויזיה קוויריות כגון "הכי גאים שיש", מצאנו כי חוסר המודעות והבורות הסביבתית, מביאים את הצופים הסטרייטים להתייחס לתופעה באי נוחות מגמתית. מצאנו כי המרואיינים צופים לעיתים רחוקות בסדרה, ואינם מגלים נאמנות לצפייה. הסיבה נעוצה בסלידתם מהסצנות המיניות המוצגות בה, והדמויות המוקצנות המביאות עימן תחושת אי נוחות.

תגים:

ניתוח · מחקר אמפירי · הומואים · סטרייטים · שיטת מחקר · תקשורת · טלוויזיה · סדרות · טלביזיה · קוויר · סטריאוטיפים · סטריאוטיפים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד גברים סטרייטים מתייחסים לסדרות שבמרכזן דימויים הומוסקסואליים", סמינריון אודות "כיצד גברים סטרייטים מתייחסים לסדרות שבמרכזן דימויים הומוסקסואליים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.