היישום אינו מחובר לאינטרנט

היבטים אסטרטגיים בתכנון חנות וירטואלית

עבודה מס' 068317

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים המשפיעים על התנהגות צרכנית בקניות באינטרנט.

8,855 מילים ,31 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

קניות באינטרנט שונות מקניות רגילות בחנויות פיזיות הן ביעילות והן בחוויית הקניה, אך ישנם גם אלמנטים דומים מאוד. השימוש באינטרנט הוא מגוון; משתמשים נכנסים לאינטרנט לצורכי הנאה, העשרת ידע אישי ומקצועי. ישנם משתמשים אשר עבורם האינטרנט משמש מנגנון חיפוש יעיל והשוואת מחירים יעילה בין מוצרים.

מטרת העבודה היא לנתח ולהבין גורמים המשפיעים על הצרכן, כך שיהיו לעזר לאנשי שיווק וקמעונאים.
בכדי להעמיד חנות וירטואלית מוצלחת, ישנה חשיבות רבה להכיר את שלל האפשרויות הרבות להשפעה על הצרכן בקניות באינטרנט ולהתחשב בכך בתכנון אסטרטגי של חנות וירטואלית.
חנות וירטואלית או כל אתר סחר אחר, אשר יתחשב במידע זה, יצליח במכירות, ייבדל מיריביו באופן ניכר ויהיה המוביל בתחומו.

בעבודה זו נבחנו שלוש השערות הנוגעות לגורמים המשפיעים על התנהגות הצרכן בקניות באינטרנט:
1. האם מאפיינים אישיותיים ודמוגראפיים משפיעים על התנהגות הצרכן בקניות באינטרנט.
2. האם סוג המוצר משפיע על התנהגות הצרכן בקניות באינטרנט.
3. האם הסיכון הנתפס מהאינטרנט משפיע על התנהגות הצרכן בקניות באינטרנט.

תוכן העניינים:
תקציר
פרק א' - מסחר באינטרנט
סוכני קניות חכמים
הלקוחות
מהי חנות וירטואלית ?
צמצום הוצאות, מקסום הכנסות
פרק ב' - חשיבות מאפייני החנות הוירטואלית
מאפייני החנות הוירטואלית
פרק ג' - היבטים אסטרטגיים בתכנון חנות וירטואלית
השפעת המאפיינים האישיים והדמוגראפיים של הצרכן על החלטתו לקנות בחנות וירטואלית
השפעת סוג המוצר על כוונת הצרכן לקנות בחנות וירטואלית
השפעת מוצרי חיפוש, התנסות והמלצה על החלטתו של הצרכן לקנות בחנות וירטואלית
השפעת הסיכון הנתפס בעיני הצרכן על החלטתו לקנות בחנות וירטואלית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האינטרנט נתפס כפיתוח החשוב ביותר בעולם מערכות המידע בעשור האחרון. מאמצע שנות ה- 90, חל גידול מהיר בשימוש באינטרנט, והוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. אי לכך, התווסף מספר לא מבוטל של משתמשים, אשר עיקר שימושם באינטרנט היה לצרכי מידע. במהלך שנים אלו התפתח תחום המסחר באינטרנט הלא הוא המסחר האלקטרוני. המסחר האלקטרוני הינו תהליך של ביצוע עסקאות ברשת. המסחר האלקטרוני הניב הכנסות גדולות מאוד. הבנת יתרונות האינטרנט חלחלה עד מהרה לשוק הקמעונאות (Iyer & Pazgal, 2003). הם ראו במשתמשי האינטרנט צרכנים פוטנציאלים, ואת האינטרנט כדרך לשיווק ישיר של מוצריהם, ועל כן, החלו בהכנות לבניית אתרי קניות באינטרנט.

תגים:

סיכון נתפס · צרכן · קניות באינטרנט · קניות ברשת · מסחר אלקטרוני · התנהגות צרכנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היבטים אסטרטגיים בתכנון חנות וירטואלית", סמינריון אודות "היבטים אסטרטגיים בתכנון חנות וירטואלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.