היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיזוג חנויות - חברת "קסטרו מודל בע"מ"

עבודה מס' 069451

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין מדיניות של מיזוג חנויות של גברים ונשים לבין כוונת רכישה של צרכנים.

8,085 מילים ,36 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

הנושא בו בחרנו הוא מיזוגים של חנויות, כאשר התמקדנו בחברת "קסטרו מודל בע"מ". נושא זה מעניין אותנו במיוחד מהצד השיווקי והכלכלי של המיזוג. מטרת המחקר היא לבדוק את הקשר בין מדיניות של מיזוג חנויות של גברים ונשים לבין כוונת רכישה של צרכנים. מדיניות שיווק זו מאפיינת מדינות רבות ברחבי העולם ומטרה זו תיבדק בעבודה זו תיבדק בעמדות של צרכנים פוטנציאלים בישראל כלפי חנויות "קסטרו". שאלת המחקר שתיבדק היא האם קיים הבדל בין ההעדפות הרכישה של צרכנים ביחס לרכישת פריטי אופנה בחנויות המוכרות לגברים ונשים בחנות אחת בהשוואה לעמדות שלהם לרכוש מוצרים אלה בחנויות נפרדות לגברים ולנשים.
משתני המחקר הם: משתנה תלוי: העדפות רכישה. ערכי המשתנה: רכישה\אי רכישה. משתנה בלתי תלוי: סוג החנות: חנות נפרדת לנשים או לגברים\חנות לגברים ולנשים.
אוכלוסיית המחקר כוללת 50 נחקרים שנבחרו באמצעות מדגם נוחות. הנבדקים יתבקשו להשיב לשאלון קצר שיכלול שאלות על העדפות הצריכה שלה בתחום האופנה וכוונות רכישה של מוצרים בחנויות שבהן נמכרים מוצרי אופנה לגברים ונשים לעומת חנויות שבהן נמכרים מוצרים לגברים או לנשים.

התרומה למחקר זה צפויות תרומות תיאורטיות ויישומיות. בתחום התיאוריה ממצאי המחקר יעשירו את הידע על הגורמים המשפיעים על התנהגות צרכנית והעדפות צרכניות. התרומה היישומית היא לשפר את תהליך קבלת ההחלטה של רשתות אופנה בישראל האם לקדם מדיניות של פתיחת חנויות שבהן נמכרים מוצרים לגברים ונשים.

תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
א. סקירת ספרות
א.1 חברת "קסטרו"
א.3 הבעיה העסקית
א.4 מיזוג חנויות ב"קסטרו"
א.5 הסביבה העסקית של "קסטרו"
ב. התנהגות צרכנית
ב.1 הגדרות
ב.2 גישה כלכלית וגישה פסיכולוגית חברתית
ב.3 מודל של התנהגות צרכנית
ב.4 גורמים פסיכולוגיים
ב.5 גורמים אישים ואישיותיים
ב.6 גורמים חברתיים
ב.7 גורמים תרבותיים
ב.8 גורמים שיווקיים
ג. סיכום, דיון ומסקנות מסקירת הספרות
ד. שאלות מחקר והשערות המחקר
ה. שיטת מחקר
ו. ממצאים
ז. מודל; סיכום ביניים
ח. סיכום
מקורות

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובצי SPSS.

קטע מהעבודה:

על פי אחת ההגדרות "התנהגות צרכנית" (consumer behavior) כוללת את "הפעילויות שבני אדם נוטלים על עצמם כאשר הם צורכים, ורוכשים ומתפטרים ממוצרים ושירותים"(Blackwell, Miniard & Engel, 2000: 6).

תגים:

התנהגות צרכנים · אופנה · ביגוד · פוקס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיזוג חנויות - חברת "קסטרו מודל בע"מ"", סמינריון אודות "מיזוג חנויות - חברת "קסטרו מודל בע"מ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.