היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות פיננסיים והערכת שווי של חברת קסטרו מודל בע"מ

עבודה מס' 067765

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח עסקי וניתוח דוחות כספיים של חברת קסטרו מודל בע"מ תוך הכרת ענף האופנה, הסיכונים העסקיים להם החברה חשופה והשוואה לאחת החברות המתחרות הפועלות בענף.

10,393 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא ביצוע ניתוח עסקי וניתוח דוחות כספיים של חברת קסטרו מודל בע"מ תוך הכרת ענף האופנה, הסיכונים העסקיים להם החברה חשופה והשוואה לאחת החברות המתחרות הפועלות בענף, כמו פוקס. ניתוח החברה והענף מתבסס על דוחות הכספיים של חברות קסטרו ופוקס, אתרי אינטרנט פיננסיים ועיתונות הכלכלית שעוקבת אחר השינויים בענף ובחברה. בעבודה בוצע ניתוח דוחות מאזן, רווח והפסד, תזרים מזומנים ושימוש ביחסים פיננסיים המתאימים, כמו כן נעשתה השוואה לחברת פוקס. באמצעות הניתוחים והחישובים המתוארים בעבודה הערכתי את מצבה העסקי והפיננסי של החברה כיום ואת המגמות והשינויים אשר עוברים על החברה והענף. בעבודה ניסיתי להעריך את עתידה העסקי של החברה ויכולתה להפיק מזומנים בעתיד.

הערכת השווי של החברה בוצעה בשיטת היוון תזרימי המזומנים עתידי (DCF). באמצעות ניתוח וחישובים שבוצעו לפי שיטת DCF הערכת שווי של חברת קסטרו לתאריך 31 בדצמבר 2007 היא בין 465,825 לבין 480,104 אלפי ש"ח. שווי השוק של החברה בתאריך 31 בדצמבר 2007 היה כ- 458,945 אלפי ש"ח. שווי שוק בתאריך 23 בפברואר 2009 (מועד הכנת העבודה) היה 210,979 אלפי ש"ח. שווי השוק נכון למועד הגשת העבודה נכלל בטווח הערכים שחושבו בהערכת השווי.

תוכן עניינים
1. מבוא
2. סקירת ענף האופנה
3. סקירת חברת קסטרו מודל בע"מ
4. ניתוח S.W.O.T
5. ניתוח מגמות של הדוחות הכספיים
5.1 ניתוח מאזן והאיתנות הפיננסית
5.2 ניתוח דוחות רווח והפסד
5.3 ניתוח דוח תזרים מזומנים
6. ניתוח יחסים פיננסיים
7. סיכום הניתוח הפיננסי של החברה
8. הערכת שווי של חברת קסטרו מודל בע"מ
9. סיכום ומסקנות
10. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

מותג קסטרו- בתחום הפעילות הקמעונאית מתרכזת הקבוצה בעיצוב, פיתוח וייצור מוצריה ובהפעלה של רשת חנויות המותג. בתחום זה 107 חנויות המופעלות על ידי החברה, מהן 40 ברשת הנשים, 38 ברשת הגברים, 3 חנויות Shoes&Bags, 10 חנויות משולבות הנספרות כ- 20 חנויות ו-6 חנויות עודפים. 27 מחנויות אלה מופעלות על ידי מפעילי חנויות והשאר ישירות על ידי הקבוצה. בשנת 2007 נוספו לרשת מותג קסטרו בתחום קמעונאות 14 חנויות, מהן 12 מופעלות על ידי הקבוצה וחנות משולבת אחת המופעלת על ידי מפעיל חנות.

תגים:

הערכת שווי · ניתוח SWOT · חישוב DCF · אופנה · הלבשה · ביגוד · בגדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות פיננסיים והערכת שווי של חברת קסטרו מודל בע"מ ", סמינריון אודות "ניתוח דוחות פיננסיים והערכת שווי של חברת קסטרו מודל בע"מ " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.