היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח דוחות פיננסיים - מלונות דן מול ישרוטל

עבודה מס' 070248

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה, ניתוח הדוחות והשוואה לישרוטל.

11,106 מילים ,7 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

בעבודה זו, נסקור את חברת מלונות דן בע"מ הציבורית ואת ענף המלונאות בו היא פועלת. הסקירה תכלול בין היתר את מאפייני הענף, ניתוח השוק והמתחרים העיקריים, מיקומה של חברת דן והסיכונים העסקיים להם היא חשופה.
כמו כן, נסקור את הדוחות הכספיים של החברה תוך ניתוח היחסים הפיננסיים העיקריים, ניתוח דוחות המאזן, הרווח והפסד ודו"ח תזרימי המזומנים. הסקירה תכלול גם ניתוח השוואתי לחברת ישרוטל בע"מ המהווה המתחרה העיקרית של מלונות דן.
לבסוף נבצע הערכת שווי של החברה לפי שיטת היוון התזרימים תוך השוואת הממצאים לשווי הנכסי שלה וכן, לשווי שוק בה היא נסחרת בבורסה לני"ע בת"א.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת הענף המלונאות
3. סקירת החברה
4. ניתוח SWOT
5. סקירת המתחרה העיקרית - ישרוטל
6. ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית
7. ניתוח דוחות רווח והפסד
8. דוח תזרים מזומנים
9. יחסים פיננסיים
10. סיכום הניתוח הפיננסי
11. הערכת שווי
12. סיכום
13. ביבליוגרפיה ונספחים

קטע מהעבודה:

סה"כ הלינות ב-2013 בסתכם ב-2,322 לינות המהווה כ- 10% מסך הלינות הארצי, כאשר מתוכן 77% הן לינות של ישראלים ו-23% של תיירים. תיאור ענף המלונאות בישראל מנתוני התאחדות המלונות בישראל עולה כי מספר לינות תיירים בישראל בשנת 2013 הסתכם לכ- 9.8 מיליון בדומה לשנה קודמת. במספר לינות ישראלים חל גידול של כ 3% -לעומת שנה קודמת והם הסתכמו לכ- 12.7 מיליון. ברשת ישרוטל חל גידול של כ-9% במספר לינות ישראלים וכ- 11% במספר לינות תיירים בעיקר בגלל תוספת בתי המלון החדשים.

תגים:

ממן 11 · מלונות דן · ישרוטל · תיירות · מלונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח דוחות פיננסיים - מלונות דן מול ישרוטל", סמינריון אודות "ניתוח דוחות פיננסיים - מלונות דן מול ישרוטל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.