היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית לחנות בגדים

עבודה מס' 063105

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית לפתיחת חנות בגדים בקניון ביבנה.

4,030 מילים ,2004

תקציר העבודה:

המוצר והשירות המוצעים
יבנה העיר הינה עיר בצמיחה - שטחים רבים בה מיועדים לבניה והקמת שכונות חדשות. היות ומדובר בעיר צעירה, חדשה וקרובה למרכז, מרבית תושביה הינם זוגות צעירים ומשפחות בראשית דרכן. ישנם בעיר מספר מרכזים מסחריים, כאשר באחת השכונות הוקם לפני כ- 6 חודשים מרכז מסחרי חדש, מהגדולים שבעיר. במרכז חנויות רבות: צעצועים, הנעלה, מכולות, ירקן, מאפיה, דואר, בנק, רשת פארם וכד'.
אין בו, ולו חנות אחת להלבשה. מול אחד השערים של המרכז ישנו שטח בן 400 מ"ר הפנוי להשכרה - שטח אופטימאלי להקמת חנות בגדים לכל המשפחה: גברים, נשים וילדים.

השווקים העיקריים
שוק היעד הם הזוגות הצעירים, גברים ונשים בשנות ה- 30 לחייהם. זוהי אוכלוסייה במעמד סוציו-אקונומי בינוני, אוכלוסיה עובדת ומשכילה.

יעדי החברה
החברה שואפת להיות אלטרנטיבה מספר אחת לביגוד לכל תושבי העיר.
החנות תכלול 3 מחלקות נפרדות:
מחלקת נשים, מחלקת גברים ומחלקת ילדים. בכל מחלקה יוצב מוכר ויעניק מלוא תשומת הלב לקונים שבמחלקתו.
נתוני הענף מורים על צמיחת %20 בשנה. מטעמי שמרנות אנו נצמד לנתון זה גם בתחזיתנו אעפ"י שנתוני הענף משקפים ממוצע בעוד אנו צופים צמיחה הרבה יותר גבוהה מכך בשלוש השנים הראשונות לפתיחת החנות. זאת היות והעיר עצמה נתונה בשלבי צמיחה וגידול.

עיקרי המודל העסקי
בראש החברה יעמדו 2 אחים בעלי ניסיון בענף הטכסטיל ובעסקים בכלל. הם בעלי יכולת ניהול ומתמחים בנושאים השונים - שיווק, תפעול, וכספים.
בחנות יהיו כל העת 3 מוכרים וקופאי אחד, כאשר בכל יום יהיו 2 משרות למעט יום ו'.
האסטרטגיה הג'נרית העיקרית של החברה תהיה אסטרטגית עלות ולפיכך החברה תקפיד כל העת לשמור על רמת מחירים נמוכה מרמת השוק. במקביל, תטפח את הקשר עם הלקוחות ותקפיד על יחס אישי וגמישות מקסימאלית כלפיו.

מה נדרש מהגורם אליו מופנית התוכנית העיסקית?
סוג ההשתתפות הנדרשת הינה השקעה ראשונית בגובה 150000, ש"ח. כסף שיספיק להשקעה בציוד ובתפעול החנות בחודשים הראשונים. החל מהשנה השניה החברה צפויה להרוויח.
החברה מציעה שותפות של %40 תמורת השקעה של 100000, ש"ח (ליזמים יש 50000, התחלתיים) ומחויבת בחלוקת דיבידנד בגובה %50 מהרווחים בכל שנה בה יש רווחים. את העודפים המצטברים החברה תשקיע בחנות לצורך התפתחות והרחבות בטווח הרחוק כגון, הוספת מחלקות וכד'.

התמורה הצפויה מהפרויקט
החברה צופה שיעור צמיחה של %20 מדי שנה. מדיניות האשראי ללקוחות תהיה שוטף + 30, בעוד מדיניות האשראי שתתקבל מהספק בחו"ל הינה שוטף +60. מדיניות זו תאפשר לחברה להיות כל העת בעודפי מזומנים.

תוכן עניינים:
א. תקציר מנהלים
ב. תיאור החברה והחזון
ג. אסטרטגיה עסקית
ג1 ניתוח SWOT
ג2 חמשת כוחות התחרות מודל פורטר
ג3 ניתוח משאבים
ג4 בחירת אסטרטגיה הגנרית
ג5 תיאור קווי הפעולה העיקריים שלפיהם תפעל החברה על מנת להשיג יתרון תחרותי יציב
ד. תוכנית השיווק והמכירות
ה. ארגון ניהול וכח אדם
ו. התכנית הפיננסית
ז. לוחות
ח. נספחים

תגים:

ביגוד · הלבשה · בגדים · חנות · עסקית · פיננסי · תוכנית · תזרים · אופנה · יזמות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית לחנות בגדים", סמינריון אודות "תוכנית עסקית לחנות בגדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.