היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית - כיריים

עבודה מס' 068643

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית עסקית להיערכות מחודשת של החברה בעקבות פיתוח פטנט בתחום.

14,404 מילים ,14 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

תוכנית עסקית זו הינה עבור היערכות מחודשת בחברה ומיועדת בראש ובראשונה ל"קריסטל" עצמה, לבעלי המניות ודירקטוריון החברה.
כדי להציג את כלל הנתונים הרלוונטיים בכדי לקבל החלטה אסטרטגית שתשפיע על עתיד החברה.
חברת "קריסטל" מוצרי צריכה בע"מ הינה חברה ציבורית המונפקת בבורסת ישראל הפועלת בשוק מוצרי הצריכה בישראל משנת 1952 (58 שנה!) ומעסיקה עובדים ממגזרים שונים.
החברה מציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרי צריכה ובניהן: תנורים, מכונות כביסה, מקריים, כיריים ועוד.
החברה רשמה פטנט על המצאה חדשנית ומקורית אשר תהווה מכפיל כוח להון החברה בשוק הכיריים.
החברה תפתח ותייצר את המוצרים הבאים:
1. כיריים Time-Gas - קוצב זמן, טיימר, לכיריים גז הכולל ווסת לעוצמת הלהבה, בטווח הרקוח (מעל ל - 5 שנים) החברה תכנס לשוק הכיריים חשמליים וספק מוצר דומה.
2. מד"ג - מונע דליפות גז עבור כיריים גז בלבד, מוצר אשר ישמש כמוצר נלווה למוצר כיריים Time-Gas אך גם יימכר באופן עצמאי.
כמדיניות, שמה לעצמה קריסטל, כחברה ישראלית, אשר צמחה מהשוק הישראלי לייצר את מוצריה בישראל וזאת ע"פ תו התקן הישראלי וע"פ תקני האיכות ISO 9001.

תוכן העניינים:
פרק 1 - הקדמה
פרק 2 - תקציר מנהלים
פרק 3 - רקע
פרק 4 - מודל עסקי
מודל בוסטון
ניתוח S.W.O.T
פרק 5 - תיאור המוצרים
פרק 6 - מדדים אסטרטגים
פרק 7 - תיאור הצרכן
פרק 8 - השוק
פרק 9 - תוכנית פיננסית
פרק 10 - תמהיל השיווק
פרק 11 - ביבליוגרפיה
פרק 12 - נספחים
נספח א' - כישלון חברת אלקטרה בשוק הכיריים החשמליות
נספח ב' - מידע סטטיסטי מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
לוח 1 - בעלות על מוצרים בני קיימה, לפי שנים
לוח 2- בעלות על מוצרים בני קיימא בערים מרכזיות בארץ
לוח 3 - ע"פ אזורים
לוח 4 - ע"פ עשירונים
לוח 5 - בעלי מוצרים בני קיימה ע"פ זמן
נספח ג' - מצגת שהוצגה בכיתה
נספח ד' - סקר שוק
נספח ה' - פלטי SPSS תוצאות הסקר
נספח ו' - דוחות כספיים
דו"ח רווח והפסד רבעוני
דו"ח רווח והפסד שנתי
דו"ח מאזן
דו"ח תזרים מזומנים

קטע מהעבודה:

המודל העסקי של החברה מתחלק למספק קטגוריות:
עקרונות האסטרטגיה
מוצרי החברה ימכרו לרשתות שיווק מרכזיות כגון: ביגאלקטריק, בסט ביי, א.ל.מ ולא באמצעות ישירה ללקוח. בטווח הארוך (3 שנים) יפתח חנות המפעל שבו ימכרו עודפי ייצור ומותגים ברמת איכות פחות טובה מהמוצע בשוק.
אסטרטגית החברה הינה חדירה מסיבית לשוק הכיריים עם מוצר ה- Time-Gas למגזר הפרטי ע"י תמהיל שיווק ברור ומפורט (כמופיע בפרק - תמהיל השיווק). בתחילה, ע"י פרסומות, שלטי חוצות ועיתונות ובמקביל ע"י אנשי המכירות (Door To Door). במקביל, ישווק המד"ג במעמד מכירת ה- Time-Gas כמוצר נלווה ולאחר מכן (מס' חודשים מאוחר יותר) ישולב גם כן במערך השיווקי.
עקרונות השיווק - P4:

תגים:

טיימר · עבודה · מוצרים · פטנט · תכנית עסקית · מטבח · מוצרי חשמל · חדשנות · יזמות · יזמות עסקית · מוצר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית - כיריים", סמינריון אודות "תוכנית עסקית - כיריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.