היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות ארגונית - ניתוח אירוע

עבודה מס' 068235

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אירוע במשטרה עפ"י תיאוריות מוטיבציה וייחוס.

6,215 מילים ,2010

תקציר העבודה:

העבודה מנתחת אירוע שהתרחש ברובו במציאות ובצעת ניתוח של התרחשות האירוע והדמויות באירוע עפ"י תיאוריות מוטיבציה (מסלאו, הוגנות, הקמן ואולדהם), בניית תוכנית תגמולים חומרית ואישית וכן ניתוח האירוע ע"פ תיאורית היחוס של קלי.
האירוע המדובר מתרחש בתחנת משטרה במרכז הארץ בו נמצאים מקבץ של חוקרים בכירים בתחום עבירות המסחר התקין. הדמות המרכזית באירוע הינה חוקר בכיר במחלקה אשר מועסק מזה 25 שנים במשטרה בתחום החקירות. האירוע מתמקד בחוסר שביעות רצון מתמשך מצידו כלפי הממונה עליו במשטרה עקב תחושת חוסר הערכה כלפיו ומחסור בתגמולים והתאמתם לטיב העבודה האינדיבידואלית של כל חוקר במחלקה.

תוכן העניינים:
תיאור האירוע - רקע
דמויות המפתח באירוע
תיאור האירוע (חלק מהאירועים לא התרחשו במציאות)
שיטת איסוף הנתונים
ניתוח האירוע על פי תיאוריות מוטיבציה:
א. כיצד ניתן להסביר את חוסר שביעות הרצון לפי תיאוריית הצרכים של מסלאו?
ב. כיצד היה על אבי לנהוג בכדי לשמר את המוטיבציה ולמנוע את הרגשתו כלפי המחלקה והעבודה - ניתוח ע"פ מודל ההוגנות של אדמס?
ג. כיצד מודל מאפייני התפקיד של הקמן ואולדהם מסביר את התנהגותו המאופיינת בחוסר מוטיבציה כלפי עבודתו וחוסר שביעות רצון כלפי הממונה עליו?
ד. כיצד הייתם מתגברים על בעיית שביעות הרצון מתנאי ההעסקה ע"י בניית שיטת תגמולים?
ניתוח האירוע על פי תיאוריית הייחוס של Kelley

קטע מהעבודה:

להלן דוגמא לתחילת התשובה שניתנה על שאלת התגמולים - התגמול הוא כלי המשמש את הארגון להנעת עובדיו. ארגונים רבים עוסקים בחיפוש דרכים אפקטיביות לעידוד מוטיבציה בעבודה. ארגון השואף להיות יעיל ותכליתי, חייב להפעיל בצורה נכונה את הפוטנציאל האנושי שלו. פיקוח צמוד, הירארכיה וסמכות מעודדים סתגלנות ויוצרים דפוסי "ראש קטן". מחקרים עדכניים חוזרים ומצביעים על כך שכסף הוא מניע הכרחי כהשפעה על התנהגות העובד, אך אינו עונה על מכלול צרכי ההנעה שלו. ארגון יוכל להיות יעיל יותר אם יאפשר לעובדיו תחושת סיפוק והצלחה בעבודתם. קיים תגמול חומרי ותגמול שאינו חומרי, אשר ביחד מהווים מכלול תגמול שלם. תוצאות מדיניות התגמול מבטאות את התמהיל של תפיסות הארגון וערכיו, ואת מידת הצלחת הארגון להשיג את יעדיו.

תגים:

התנהגות ארגונית · מנהל עסקים · תואר שני · מוטיבציה · ניהול פינסי · ביטחון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות ארגונית - ניתוח אירוע", סמינריון אודות "התנהגות ארגונית - ניתוח אירוע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.