היישום אינו מחובר לאינטרנט

מבדק מוכנות למתמטיקה

עבודה מס' 068162

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית מבדק והעברתו לילד בן 6.

2,243 מילים ,2010

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה בנינו מבדק מוכנות ללמידת מתמטיקה לילד בגן חובה הבוחן את כל מרכיבי הלימוד בחשבון. לאחר בניית המבדק העברנו אותו לילד בגן חובה ותעדנו את המתרחש. משם הגענו למסקנות על אילו תחומים יש לעבוד איתו ובאילו תחומים הוא חזק והגשנו הצעת עבודה להמשך.

תוכן העניינים:
מפגש היכרות עם הילד
גיליון לתיעוד המבדק וממצאיו
סיכום המבדק
הצעה לתוכנית עבודה
הצעה לדרכי עבודה

הערת מערכת: קובץ העבודה אינו כולל את הנספחים (דפי עבודה).

קטע מהעבודה:

המפגש החל הניסיון לשחק במשחק סולמות ונחשים, אולם במהרה התברר כי א' אינו יודע למנות את המשבצות ולכן מתקשה במשחק. מכיוון שאינו מסוגל למנות עדיין, החל משתטה, עולה ויורד בסולמות ובנחשים ללא קשר לחוקי המשחק. לכן הפסקנו את המשחק באופן חיובי ועברנו לספרים.
הקראת הסיפורים "שלושה חתולים באים בחשבון" ו"עשרה ממתקים טעימים" נעשתה באופן פעיל, היות וא' מכיר את שני הספרים. הכוונה בהקראה פעילה לדוגמה היא שבכל פעם בה היה צריך לספור חתולים או ממתקים, א' ספר בשילוב הצבעה שלנו בספר על האובייקט אותו הוא סופר. בחרנו בשני הספרים הללו מכיוון שא' מכיר אותם כאמור, ומפני שמופיעים בהם רוב המושגים העולים במבדק כגון ספירה ומנייה עד עשר, ספירה לאחור, שימור המספר, מספרים סודרים ועוד.

תגים:

חשבון · כיתה א · גן חובה · מספר · מניה · ספירה · משמעות כמותית · סידורית · הרכב · התאמה · סדרה · יכולת שימור · אפס · הערכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבדק מוכנות למתמטיקה ", סמינריון אודות "מבדק מוכנות למתמטיקה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.