היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ופיתוח אנשים

עבודה מס' 068113

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום פרקטיקות משאבי אנוש בארגון X

2,933 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

הערכת ביצוע יכולה להוות כלי ארגוני חשוב המסייע למדוד אפקטיביות תהליכי איוש, לאבחן צורכי הדרכה ופיתוח מיומנויות, שיפור תהליכים ארגוניים, תכנון מערכתי של משאבי אנוש. עבור העובד המשוב מהווה מנוף לשיפור ואפשרות לבטא את עצמו ולדבר על כל נושא שקשור אליו ולתפקידו. התועלת המופקת מפעילות זו ברמת הארגון אמורה להיות שיפור התפוקה, הגברת מוטיבציה, פתיחת ערוצי תקשורת והגברת הזדהות עם יעדי הארגון.
הדרכה והכשרת עובדים מגבירה את מיומנותם ומשפרת את יעילותם ותפוקתם. מעבר לידע הנרכש העובד מקבל תחושת ביטחון ורואה בהשקעת הארגון בהדרכתו מעין הוכחה להערכה. לכן, להכשרת העובדים יש השלכה רבה על תחושת המוטיבציה.
ארגון המתנהל באפקטיביות ומטפח את עובדיו יצור מוניטין חיובי בעיני העובדים וכמובן שגם לקוחות וספקים ייהנו מיחס אדיב של עובדים ורמת שירות גבוהה ומקצועית.

תוכן עניינים:
תיאור החברה
פרקטיקות משאבי אנוש המתקיימות בחברה(גיוס, מיון, קליטה, יחסי העסקה, רווחה)
הצעה ליישום פרקטיקת הדרכה
הצעה ליישום פרקטיקת הערכת ביצוע
סיכום
רשימת מקורות

הערת מערכת: שם החברה מושמט מהעבודה.

קטע מהעבודה:

גיוס: מאמצים חיוביים של הארגון לחפש ולמצוא מועמדים מתאימים למילוי צרכיו במשאבי אנוש (גלוברזון וכרמי, 1988). בחברת X תהליך הגיוס מתבצע בשיתוף פעולה בין ראשי מחלקות (מנהלי קו) לאחראי משאבי אנוש. בהיווצרות צורך בעובד חדש, ראש המחלקה מספק לאחראי משאבי אנוש תיאור עיסוק מפורט של המשרה המבוקשת. אחראי משאבי אנוש מבצע גיוס מועמדים פוטנציאליים באמצעות מקורות גיוס שונים כגון: חבר מביא חבר, פרסום מודעות דרושים בעיתונות כתובה ואינטרנט, פניה לחברות השמה, עבודה מול יחידת תעסוקה בעירייה, פניה לטכניון ומוסדות אקדמיים אחרים ואף גיוס מומחים זרים. כמון כן נעשה שימוש במאגר קו"ח של החברה המבוסס על פניות יזומות של מועמדים דרך אתר הבית של החברה.

תגים:

גיוס · מיון · קליטה · הדרכה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח אנשים", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח אנשים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.