היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אנשים-מועדון ממס"י

עבודה מס' 041593

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מבנה ארגוני, תיאור הסביבה בה פועל הארגון, תרבות הארגון, עבודת צוות, הנעת עובדים, סגנונות ניהול והשפעת שינויים טכנולוגיים.

1,815 מילים ,3 מקורות

תקציר העבודה:

בכל ארגון בין אם זהו ארגון עסקי ובין אם לאו למנהל הארגון ישנה חשיבות רבה בנוגע להצלחת פעולות הארגון, וזאת בשני מישורים עיקריים. ראשית מנהל הארגון הוא זה אשר אחראי על הצבת מטרות ויעדים לארגון, (לעתים ביחד עם בעלי המניות), ושנית הוא זה אשר אחראי כי המטרות אשר הוצבו בפני הארגון ימולאו בצורה הטובה והיעילה ביותר. כיוון שעבודתו של המנהל הינה מורכבת ולעתים שונה מארגון לארגון הדרך הנוחה ביותר להבין מהו ניהול, הוא לבחון את עבודתם של המנהלים ולהשוותה למי שאינם מנהלים.
במסגרת תפקידם של המנהלים הם אמורים להגדיר את המשימות לביצוע ולהעבירן לעובדים. הם אלה המתכננים את העבודה עבור העובדים, מארגנים את תהליכי הארגון, מאיישים את המשרות הדרושות, מכוונים את הפעילויות השונות, עוד בתפקידם לפקח על ביצוע העבודה ולהניע את העובדים לבצעה ברמה הגבוהה ביעילות וברצון (ה' פאיול . (1841-1925
במסגרת עבודה זו נבחן את דרכי הניהול בארגון עסקי פרטי כדוגמת ממס"י ,(מועדון מכוניות וסיור בישראל). ארגון זה אשר הינו "סניף" עצמאי של רשת עולמית המתמחה בשירותי גרירה וחילוץ דרך. היותו חלק מרשת עולמית איננה מצביעה על בעלות כלל עולמית, כי אם על חברות ברשת. הארגון הישראלי איננו מתמחה רק בשירותי חילוץ וגרירה, בנוסף אליהם לארגון ישנו משרד נסיעות וחנות שבמסגרתה נמכרים ספרי נסיעות, מפות ומעט ציוד למטייל. ממס"י הינו הזכיין היחיד בארץ למתן רשיונות נהיגה בינלאומיים.

מקורות:

בר חיים אביעד, ניהול משאבי אנוש , האוניברסיטה הפתוחה, יחידות 1-10, 1988.
כפיר אהרן, ארגון וניהול- עיצוב ושינוי, צ'רקובר, 1997.
לסטר ר.ביטל, פיתוח מנהיגות אישית בניהול, עתרת הוצאה לאור, 1989.

תגים:

ארגונית · תרבות · מנהל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אנשים-מועדון ממס"י", סמינריון אודות "ניהול אנשים-מועדון ממס"י" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.