היישום אינו מחובר לאינטרנט

יזמות: אתר שירותי שמרטפות איכותיים, זמינים בכל רגע.

עבודה מס' 068026

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית עסקית להקמת אתר בתחום השמרטפות.

9,606 מילים ,23 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

"Super Nanny" הינו "פורטל" המשמש כנקודת מפגש וירטואלית לקהיליית סטודנטים/בני נוער המעונינים בעבודת שמרטפות לבין משפחות עם ילדים קטנים המעונינות בשירות זה כהשלמה לחינוך הפורמלי שבשעות הבוקר. החברה תספק מאגר של נותני השירות (אנשים המעונינים לעסוק בשמרטפות) ומאגר של דורשי השירות (אנשים המעונינים בשירותי שמרטפות) וכן תוכנת יומן שיתופי שתתמוך בקישור שבין נותן השירות למקבל השירות. "Super Nanny" תספק מידע בזמן אמת, בדבר זמינות המשאבים (דורשי ונותני השירות) באמצעות חיבור לתוכנת יומן שיתופי שתקשר בין הצדדים.
החברה מבוססת על עקרון היומן השיתופי (מוצר מדף של Microsoft , Google) ונשענת על המשאב הטבעי של קרית טבעון והסביבה, סטודנטים לחינוך והוראה.
לקוחות החברה, כל משתמשי היומן השיתופי (נותני השירות ודורשי השירות) ישלמו דמי מנוי חודשיים (סכום סמלי) בתמורה לצרופם למאגר ולשימוש בתוכנת היומן השיתופי, ללא קשר למידת השימוש בפועל. רוב ההשקעה הראשונית תשמש לאגרות פתיחת העסק, רכישת החומרה, הקמת האתר וקנית התוכנה/דמי שימוש חודשיים (כ- 30,000 ש"ח). ההוצאות הקבועות ברובן נובעות מפרסום ומשכורות האנשים הדואגים לתחזוק האתר ותפעולו (עדכון רשימת המשתמשים, הפצת ביקורות ועדכונים) (כ 8,000 ש"ח בחודש). ההכנסות הקבועות כ- 25 ש"ח מכל משתמש (כ 20,000 ש"ח בחודש לאחר שישה חודשים). החזר ההשקעה לאחר 10 חודשים, לאחר שנתיים העסק מתייצב והרווח התפעולי הוא כ- 48,500 ש"ח לחודש (בהנחה שמספר המנויים לשירות הוא כ 2300 מנויים).

תוכן העניינים:
1 ניתוח היזם והתאמתו למיזם
2 תמצית תאור ההזדמנות העסקית
3 המוצר/השרות
3.1 תאור המוצר/העסק
3.2 המוצר כמענה לצורך
3.3 תאור השירות
3.4 היבטים משפטיים
3.5 תמחיר / תחשיב בסיסי
3.6 השוואה למוצרים מתחרים
4 השוק והענף
4.1 תאור השוק, פילוחו ומאפיני הלקוחות
4.2 פוטנציאל שוק היעד והיקפו
4.3 ניתוח המיזם על פי מודלSWOT
4.4 מאפייני הלקוחות
4.5 מתחרים ותחרות
5 אסטרטגית השיווק
5.1 היתרונות התחרותיים, גורמי מפתח להצלחה
5.2 האסטרטגיה העסקית והשיווקית
5.3 מדיניות מחירים
5.4 אמצעים ותקציבי קידום
6 תוכנית תפעול וכ"א
7 התוכנית הפיננסית
7.1 הנחות יסוד לתוכנית הפיננסית
7.2 תמצית פיננסית
7.3 הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגים
8 שיקוף אישי
9 ביבלוגרפיה
10 נספחים
10.1 נספח מספר 1 מצגת המיזם
10.2 נספח מספר 2 עיקרי תוכנית הצמיחה הפיננסית ברמת החודש (בש"ח)
10.3 נספח מספר 3 הצעת הסכם אחריות משפטית לשימוש באתר Supernanny.com

קטע מהעבודה:

Wickham (2001) טוען כי יזם מאופיין ע"י סדרת פעולות שמטרתן ליצור עושר חדש. הוא מוסיף כי אין טיפוס יזמי אחד אלא הוא מונה מספר תכונות שניתן למצוא אצל יזמים: מוכנות לעבודה קשה, אסרטיביות, פתיחות לקבלת רעיונות חדשים, בעל רצון ללמידה וחיפוש מידע, קשוב ומזהה הזדמנויות, פתיחות לשינויים, מחויבות לאחרים, מודע ומרגיש בנוח עם הכוח המניע שלו.

תגים:

ניהול יזמות · הזדמנות עסקית · תמחיר · מוצרים מתחרים · השוק והענף · שוק היעד · פוטנציאל · SWOT · לקוחות · תמחרים · תחרות · תוכנית פיננסית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יזמות: אתר שירותי שמרטפות איכותיים, זמינים בכל רגע.", סמינריון אודות "יזמות: אתר שירותי שמרטפות איכותיים, זמינים בכל רגע." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.