היישום אינו מחובר לאינטרנט

הערכת שווי לחברת אל על 2009

עבודה מס' 067988

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הערכת שווי לחברת אל על על פי שיטות הערכת השווי המקובלות בשוק וכן הסבר ופירוט לגבי כל שיטה.

6,657 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה הסבר על שיטות הערכת השווי, תהליך העבודה ואופן הביצוע. העבודה מפרטת על הערכת שווי לפי שיטת ה-DCF ומראה כיצד מתבצעת העבודה על חברה(אלעל).

חברת אל על עוסקת בהובלה אווירית של נוסעים ומטען (כולל כבודה ודואר) בין ישראל וחו"ל, באמצעות מטוסי נוסעים ומטוסי מטען. מטוסי הנוסעים של החברה מבצעים הן טיסות סדירות והן טיסות שכר. החברה משמשת כמוביל האווירי הנקוב של מדינת ישראל במרבית הקווים הבינלאומיים הפועלים מישראל ואליה.
במסגרת עבודה זו סקרנו את ענף התעופה האזרחית ואת חברת אל על הפועלת בענף זה. בנוסף ביצענו ניתוח של הדוחות הכספיים של חברת אל על. מניתוח הדוחות הכספיים של חברת אל על נראה כי חברת אל על הינה חברה יציבה ומובילה בענף התעופה האזרחית. אולם, למרות שהחברה מפיקה מזומנים היא בעלת שיעור מינוף גבוה הגורם, בין היתר, להוצאות מימון גבוהות. עלייה במחירי הדס"ל ובהוצאות שכר עובדים עלולות לגרום לחברה לרשום הפסדים גבוהים מהצפוי בעתיד.

במסגרת הערכת השווי ניסינו לקבוע מחיר סביר לשווי השוק ההוגן של פעילות חברת אל על, על בסיס שיקולים כלכליים של הטווח הארוך. הערכת השווי מבוססת על נתונים הכוללים דוחות כספיים של החברה לשנים 2006, 2007 ו -2008, וכן אינפורמציה מאתר הבורסה לניירות ערך בת"א ומאתרים פיננסים נוספים.
הערכת השווי מנסה להגיע לטווח השווי הסביר על בסיס המידע האמור. שינויים במידע או מידע נוסף עשויים להשפיע על תוצאות הערכה.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 סביבה עסקית
פרק 2 סקירת החברה
פרק 3 ניתוח דוחות כספיים
פרק 4 מתודולוגיה
פרק 5 הערכת השווי
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הרכוש השוטף של אל על גדל בשנת 2007, אך בסוף 2008 נותר זהה ליתרה בשנת 2006. בסוף שנת 2008 הרכוש השוטף הסתכם ב- 371 מ' דולר, מזה בעיקר: מזומנים ופקדונות בסך 211 מ' דולר ולקוחות בסך 106 מ' דולר.
במהלך השנים נראה כי קיימת מגמה של ירידה בלקוחות, ועליה ביתרות המזומן. קיימת ירידה בלקוחות למרות עליה בהכנסות חרף התחרות הקיימת בשוק. החברה מקטינה את האשראי ללקוחותיה.

תגים:

הערכת שווי · דוחות כספיים · WACC · תעופה · תחבורה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הערכת שווי לחברת אל על 2009", סמינריון אודות "הערכת שווי לחברת אל על 2009" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.