עבודה מס' 067981
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת המותג ע"פ מודל תפקודי המותג של McNeal והצעת חלופות לבניית תדמית חדשה.
2,177 מילים ,2007
המותג 'עלית הארק', הינו מותג אשר מיוצר ע"י יקב הגליל- יוסף גולד ובניו בע"מ. מדובר במותג יצרן המיוצר ע"י משפחת גולד מאז 1824 ומהווה כ -90% ממכירות הארק בישראל.
מטרת העבודה היא לבחון את תפקודי המותג של "עארק עלית" ע"פ מודלים מקובלים בשיווק ולהציע פתרונות לשיפור התדמית. העבודה בנויה כמודל בן 5 שלבים בצורת טבלה ושאלון-סקר צרכני.
תוכן העניינים:
א. תפקודי המותג- מודל McNeal
ב. מודל Interbrand
ג. תדמית המותג בשוק:
שלב א': מטריצת תכנון מותג
שלב ב': הגדרת תדמית המותג הנוכחית
שלב ג' +ה': תדמית המותג. ניתוח ע"פ מודל 'שלושת ממדי תדמית המותג' ממד פונקציונאלי
שלב ד': הגדרת תדמית המותג החדשה
נספח: שאלון (סקר צרכנים).
עארק · עלית · מותג · תפקודי מותג · שיווק · פרסום
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""עלית הארק" - ניתוח המותג ", סמינריון אודות ""עלית הארק" - ניתוח המותג " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.