היישום אינו מחובר לאינטרנט

ה'אחר' בנרטיב הקולנועי: היבטים ארוטיים-הומוסקסואליים בספירה הצבאית.

עבודה מס' 067952

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של שלושה סרטים ישראליים - "מסע אלונקות", "יוסי וג'אגר" ו"אפטר".

2,745 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ברצוני לבדוק בעבודה זו את הדרכים השונות שבהן מיוצג בקולנוע הישראלי גוף הגבר שאינו מתאים עצמו לסדר המקובל של הגבריות הנורמטיבית, וכן מהו היחס לגוף זה במסגרת הסביבה ההטרוסקסואלית הקיימת בצבא כפי שהיא מיוצגת לאורך הנרטיב הקולנועי. ברצוני לקרוא את הסרטים "מסע אלונקות", "יוסי וג'אגר" ו"אפטר", שנושאם הבולט המשותף הוא אחווה בין- גברית, שיש לה היבטים הומוסקסואליים כאשר ההתעסקות הינה בספרה הצבאית, ולה אמירות חברתיות-פוליטיות, כטקסטים המציגים את ה"אחר", בעל הנטייה המינית החורגת מהמקובל בחברה הטרוסקסואלית, וכבעל הדימוי הקולנועי של הגוף "נשי" והעדין. בנוסף ברצוני להראות כיצד אותם ייצוגים ודימויים מעצבים את הצורה הקולנועית ומשתקפים בביקורתם על הווי המערכת הצבאית הגברית הלוחמת בכך שמנסים לפרקה, לחתור תחתה ו/או להצטרף אליה.

תוכן עניינים:
א. מבוא
ב. מסגרת הפרשנות בקונטקסט הייחודי:
1. "יוסי וג'אגר".
2. "מסע אלונקות".
3. "אפטר".
ג. סיכום
ד. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בסרט, יוסי הוא הדמות הסמכותית, המחנכת, האוהבת והאחראית, המתגלה כדמות מגוננת ומוסרית. ג'אגר הוא דמות המעוררת הזדהות, לא רק בקרב הצופים אלא גם בקרב החיילים בבסיס. פקודיו מעריצים אותו על היותו חבר ומפקד טוב. הוא מגלם דמות שכולם היו רוצים להיות כמותה, אידיאל של החברה ההגמונית- הצגה נדירה של דמות הומוסקסואלית בקולנוע הישראלי.

תגים:

סרטים · גאים · הקהילה · ההומולסבית · לסביות · הומואים · הומוסקסואל · ייצוג · בקולנוע · הומואירוטי · צהל · צבא · צבאי · גבריות · מיניות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ה'אחר' בנרטיב הקולנועי: היבטים ארוטיים-הומוסקסואליים בספירה הצבאית.", סמינריון אודות "ה'אחר' בנרטיב הקולנועי: היבטים ארוטיים-הומוסקסואליים בספירה הצבאית." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.