היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך שינוי בבנק לאומי

עבודה מס' 067855

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד הוכנסה והוטמעה מערכת המידע "סיבל" בבנק לאומי.

2,778 מילים ,9 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

כל ארגון, קטן כגדול, יידרש במהלך חייו לעבור תהליך שינוי. הצורך בשינוי נובע מגורמים רבים ומגוונים הכוללים גורמים חיצוניים בלתי תלויים, כמו התפתחות טכנולוגית מהירה, דרישות השוק המשתנות והישגי הארגונים המתחרים. גורמים אלו מאלצים את הארגון לבצע שינוי מהיר בתנאים הרחוקים מלהיות אופטימאליים. זאת ועוד, היכולת של הארגון לנהל את השינוי בזמן נתון עשויה להיות המפתח לצמיחתו או לנפילתו. ארגונים שלא ייערכו מראש לניהול שינויים, יתקשו ברגע האמת להתמודד עם תהליך השינוי ולהצליח להתאים עצמם לצורכי השוק המשתנים . בעבודה זו אבדוק כיצד הוכנסה והוטמעה מערכת "הסיבל" בבנק לאומי. לפי פוקס (1995), כאשר ארגון מחליט על שינוי, מתוך הנחה שיש בכוחו לפתור בעיה או בעיות ולשפר את הנעשה, תהיה הצלחה.

מערכת Siebel משמשת את אגף הייצור כפלטפורמה מרכזית לניהול אירועים ותקלות. במערכת מתועדים באופן שוטף אירועים, תקלות, משימות שוטפות ופעילויות יזומות בטיפול היחידות השונות. מערכת ERM , בעלת ממשק WEB-י . יכולות מודולאריות המאפשרת התאמה לצרכים ולפונקציונאליות הנדרשת. במערכת פונקציות מתחומי התמיכה, שירות עצמי, ניהול עובדים וניהול טכנאים גם יחד, המאפשרים לאנשי השירות לטפל בלקוחות הפנימיים ביעילות באמצעות כלים מובנים ופשוטים לתפעול. מעבר בין מסכים המאפשר בחירת מבטים שונים לתצוגת בחתכים שונים כמו: עובד, מוצר, בקשות שירות פתוחות ועוד.

2. תוכן עניינים
3. מבוא - רקע על הארגון
4. תאור הגורמים לשינוי (גורמים פנימיים וחיצוניים) בעזרת מודל לאבחון
5. מטרות השינוי
6. תאור תהליך השינוי-שינוי מתוכנן או הדרגתי. הסבר את השיקולים בבחירת תהליך
השינוי. האם לדעתך השיקולים היו נכונים או שהיית מקבל החלטה אחרת?
7. תאור השלבים, התהליכים ופעולות מרכזיות שננקטו. הערך באופן ביקורתי את ניהול תהליך השינוי
8. גורמי הצלחה או כישלון של תהליך השינוי בשתי מחלקות
9. המלצות להתמודדות עם גורמי הכישלון בתהליך השינוי והמלצות כלליות
10. סיכום- האם מטרות השינוי הושגו. הסקת מסקנות מניהול תהליך השינוי
11. רשימה ביבליוגרפית
12. נספחים

קטע מהעבודה:

הגורמים לשינוי, גורמים פנימיים:
שיפור תהליכי עבודה, התייעלות בזמני תגובה לפתרון בעיות, שיפור תהליכי לקוח פנימי, יוזמה פנימית של האגף, בפרויקט לילך יושם מודול HelpDesk עם ממשק Web-י מלא, המכיל פונקציונליות בתחומי שירותי תמיכה, תכנון פעילויות ליחידה ובין יחידות, שירותים עצמיים, ניהול משימות שוטף, מודול הפקת לקחים וכדומה. המערכת נמצאת בשימוש של למעלה מ-300 עובדים, הן ממוקדי קו ראשון והן מיחידות קו שני ושלישי מקצועי, ותומכת באופן מלא במגוון תהליכי העבודה השונים.

תגים:

מנהל עסקים · שינוי · דינמיקה · אירגונית · ERM

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך שינוי בבנק לאומי", סמינריון אודות "תהליך שינוי בבנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.