היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח אתר החרמון

עבודה מס' 067665

מחיר: 398.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח איזורי תיירות באתר החרמון תוך ביצוע סקירה מפורטת של ממצאיו.

6,113 מילים ,11 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

אתר החרמון הינו אתר יחיד בסוגו במדינת ישראל ומשמש את כלל אוהבי השלג וחובבי הסקי למיניהם. האתר מהווה מקום אסטרטגי וחשוב למדינת ישראל ולכלל תושביה הן מבחינה מדינית/היסטורית והן מבחינה תיירותית.
האתר, השוכן על השלוחות הדרומיות של הר החרמון, הוקם בשנת 1971 ומאז הפך לבילוי "הכרחי" לכל תושבי מדינת ישראל (וזאת למרות מיקומו הצפוני והמרוחק של האתר). האתר פתוח כל השנה, אך פעילות הגלישה מתאפשרת רק במשך מספר שבועות בודדים במשך החורף, בהתאם לכמות המשקעים, גובה השלג ומזג האוויר. בנוסף הוא פתוח למטיילים גם במהלך הקיץ. הכניסה לאתר בתשלום בלבד, לצד מגוון הפעילויות הנלוות המוצעות למבקרים.
חברת "הר החרמון שירותי ספורט ונופש באזור הר החרמון" מפעילה ומנהלת את האתר יחד עם חברת "סקי חרמון" שבבעלות חברי מושב נווה אטי"ב, האוחזת גם בזיכיון להפעלת בית הספר לסקי באתר.

מהלך סקירת ממצאי האתר, מיהרנו לזהות את אי מיצוי הפוטנציאל של האתר במלואו. מנקודת ראותנו, הצענו תוכניות פיתוח בעלות היקף השקעה מצומצם וכן, הצעות לייעול המערכות עבודה הקיימות. בניהם: צמצום הצפיפות ע"י אפשרות של רכישת כרטיסים באינטרנט, פיצול הכניסות והתורים במקום, ניצול המהות ההיסטורית של המקום ע"י חוויה של מסלול אורקולי של סיפורי הקרבות, יצירת קו מאסף מנקודות אסטרטגיות בסביבה אל האתר מידי פרק זמן מוגדר וכו'.
לא די בדילמת העונתיות והרי שהבצורת התקופתית וההתחממות הגלובלית מובילים לכך שגם אתר הסקי היחידי במחוזותיו אינו זוכה לדי סופות שלגים אשר יכשירו אותו לסקי ולכן כל שנה פתיחתו לגולשים מתעכבת לשלהי החורף , ואף אז ניתן לבצע בו גלישה למשך שבועות ספורים בלבד. בנקודת תורפה זאת, בחרנו לבנות את פרויקט הדגל שלנו: SNOW PLANT - מתחם מקורה עצום בגודלו המותווה על מדרונותיהם הטבעיים של הרי החרמון אשר יספק תחליף לחוויית השלג, ענף הסקי והסנו בורד וכן, אטרקציה ייחודית לכל גיל, כיס וחשק. המתחם יכלול מסלולי גלישה חובבנים ומקצועיים, רכבלים, פארק קרח, קפיטריות, מסעדות, נקודת תצפית ועוד. ההיכל יהיה פעיל בחודשי הקיץ בהם אין כלל פעילות סקי ובנוסף יפעל גם בחורף כתגבור לאתר עצמו.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
מצאי האתר
תפעול האתר וכמות המבקרים
מסקנות אישיות
הצעות לשיפור האתר לדעתנו האישית
פרויקט הדגל
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח (קובץ PPT נפרד)

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.
מקורות העבודה כוללים שני ספרים ותשעה אתרי אינטרנט.

קטע מהעבודה:

צפיפות - בעונת הפעילות, ישנן שבתות בהן תור המכוניות העושות את דרכן לאתר משתרך על פני קילומטרים, לצד התורים הארוכים לרכבלים ולשכירת הציוד. לדברי מנהלי האתר, בעונה הקודמת בוצעו מספר שיפורים לקיצור התורים, בהם מחשוב חמש עמדות הקופה לרכישת כרטיסים בכניסה לאתר, והתקנת נקודת מכירה אוטומטית למכירת סקי-פס יומי לציבור הגולשים. עם זאת, אלמנטים אלו עדיין לא מקלים את הצפיפות, הדוחק והאי נוחות, על כן מימוש של מערכות כרטוס אוטומטי לרכבלים ולשכירת הציוד עומדים בעינם כהמלצה לשיפור.

תגים:

יזמות · סקי · שלג · מלאכותי · סנובורד · עונתיות · התחממות · גלובאלית · תותחי · שלג · טכנולוגיית · ייצור · קרח · בוואקום · snow · plant · דובאי · snoe · dome · דילמת · העונתיות · אתרי · סקי · באירופה · בובות · שלג · מערת · נטיפים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח אתר החרמון", סמינריון אודות "פיתוח אתר החרמון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.