היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבדלים בטיפוסי אהבה בין גברים ונשים יהודים וערבים

עבודה מס' 067568

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההבדלים כפונקציה של תרבות-קולקטיביזם מול אינדיבידואליזם וכן את הבדלים בין גברים ונשים.

5,759 מילים ,22 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

האדם הוא ייצור חברתי באותה המידה שבה הוא ייצור ביולוגי. החברה ותהליך החברות הינם משמעותיים בהבניית אישיותו וביצירת הערכים החשובים.
ההשפעות של תהליכים חברתיים מגיעות לכל הרבדים, כולל את האופן שבו הוא חווה ומתייחס לאהבה רומנטית. תרבויות שונות מתייחסות באופן שונה לזוגיות ולאהבה בכלל.

בעבודה זו נבחן את ההבדלים בטיפוסי אהבה בין שתי תרבויות שונות(ערבים ויהודים) כפונקציה של תרבות-קולקטיביזם מול אינדיבידואליזם וכן את הבדלים בין גברים ונשים. המחקר כלל אוכלוסייה של 60 יהודים ו-60 ערבים. הנבדקים קיבלו שאלון ה-LAS - Love Attitudes Scale, שפותח ע"י הנדריק והנדריק (Hendrick & Hendrick ,1986), בשאלון זה 42 פריטים אשר בודקים שישה סגנונות אהבה. הממצאים הראו כי אכן קיים הבדלים בטיפוסי האהבה בין גברים לנשים יהודים וערבים.

תוכן עניינים:
מבוא
שיטה
הצגת הממצאים
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון המחקר

הערת מערכת: חלק מהחומר התיאורטי נלקח מן האתר:
http://www.midgam.com/thesis/RanAlmog/thesis6.asp

קטע מהעבודה:

החברה ותהליך החברות הינם משמעותיים בהבניית אישיותו של האדם וביצירת הערכים החשובים לו. שוני תרבותי בערכים מוביל להבדל בתפיסת עולם, בנורמות חברתיות ובהתבוננות שונה על אותה המציאות. החשיבות שניתנת לאירועים, למצבים, מסגרות ומבנים חברתיים משתנה בהתאם להשקפתו של הפרט. ההשפעות של התהליכים החברתיים מגיעות לכל הרבדים, כולל אל האופן שבו האדם חווה ומתייחס לאהבה רומנטית. תרבויות שונות מתייחסות באופן שונה למושג "האהבה הרומנטית". (1994 Thompson & Choo, Doherty, Hatfield,)

תגים:

נשים · גברים · אהבה · רומנטי · זוגיות · בחירת בני זוג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בטיפוסי אהבה בין גברים ונשים יהודים וערבים", סמינריון אודות "הבדלים בטיפוסי אהבה בין גברים ונשים יהודים וערבים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.