היישום אינו מחובר לאינטרנט

האידיאולוגיה מאחורי "כוכב נולד"

עבודה מס' 067565

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגמר של תוכנית המציאות כאירוע מלכד.

2,543 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

התוכנית "כוכב נולד" היא תוכנית מציאות ומטרתה לשקף באופן מיטבי את התרבות ההגמונית בישראל. כמו כן, התוכנית אכן תואמת את הציפיות משמה ויוצרת כוכבים אינסטנט. היא זוכה לרייטינג גבוה מאוד ובבת אחת הופכים המתמודדים בה למפורסמים. בבחינה של אירוע הגמר של התוכנית ניתן לראות כי נעשה ניסיון לייצר אירוע רב מימדים שיהיה מאורע ממלכתי-לאומי אשר מלכד את העם.

קטע מהעבודה:

הול (1993) מדבר על ערכים שונים המקנים משמעויות לטקסטים תרבותיים, כמו דנוטציה וקונוטציה. (הול, 1993). המשמעות המילונית של כוכב נולד אינה קיימת, זהו מונח שהומצא על מנת לתאר את הקונוטציה של תרבות אינסטנט שבה אין צורך לבנות "כוכבות" אלא היא נולדת מעצמה. עוד מתייחס הול לתהליך הטבעון, אשר במסגרתו הופכות תכונות שונות של הצילום את משמעויותיו ומסריו לנובעים לכאורה מן המציאות. (הול, 1993). התוכנית "כוכב נולד" היא תוכנית מציאות ומטרתה לשקף באופן מיטבי את התרבות ההגמונית בישראל. כמו כן, התוכנית אכן תואמת את הציפיות משמה ויוצרת כוכבים אינסטנט. היא זוכה לרייטינג גבוה מאוד ובבת אחת הופכים המתמודדים בה למפורסמים. בעונה זו למשל, הצדיקה התוכנית את שמה בכך שמתמודדים רבים קיבלו הצעות לחוזה תקליטים עם חברות מובילות.

תגים:

כוכב נולד · שירה · טלוויזיה · רייטינג · בועז מעודה · מרינה · ריאלטי · פריים · טיים · צפייה · תרבות · צריכה · קפיטליזם · מדיה · טלביזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האידיאולוגיה מאחורי "כוכב נולד"", סמינריון אודות "האידיאולוגיה מאחורי "כוכב נולד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.