עבודה מס' 067435
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי של החברה והצעת חלופות אסטרטגיות.
2,158 מילים ,2004
הגדרת הבעיה השיווקית: מהי הזהות המתאימה עבור הייניקן. האם להציג המותג כבירה עולמית ולתמוך בהתאם או שמא בכל שוק ושוק לתמוך במותג כבירה מקומית במסר השיווקי. האם שיווק אחיד בעולם לתמיכה במותג או מבודל לכל שוק ושוק.
איך ליצור את היתרון התחרותי של "the world's leading premium beer" .
מה מבין ששת הערכים הנצפים בעיני הלקוח הוא הערך הדומיננטי היוצר את היתרון? האם זה טעם , מסורת, אווירת הניצחון, מיצוב יוקרתי premium, החברות המיוצגת ע"י המותג או המחיר? באיזו אסטרטגיית שיווק על הייניקן לנקוט, כיצד לנצל את ההזדמנות לצמיחה עולמית בשווקים מתפתחים דוגמת אסיה, אפריקה ואמריקה ובה בעת לשמור על אחידות במסר המוצר כמותג אחיד.
תוכן עניינים:
* הארגון וסביבתו
תמצית מנהלים
רקע ועובדות על החברה
מטרות החברה
יעדים אסטרטגיים של הארגון
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
מודל ANSOF
* ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת
מותג בינלאומי · שיווק · ANSOF · SWOT
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סביבה וחברת הייניקן", סמינריון אודות "ניתוח סביבה וחברת הייניקן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.