היישום אינו מחובר לאינטרנט

Reebok International Ltd - ריבוק

עבודה מס' 067231

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון אסטרטגית השיווק וההפצה הנכונה, לאור השינויים בשוק והשינויים במעמדה.

3,002 מילים ,2006

תקציר העבודה:

ב-1987 שוק ההנעלה נמצא בסוף שלב הצמיחה, מתחלק לסגמנטים רבים, ואורך חיי המוצר (נעלים) קצר למדי. כמו-כן, עלויות היצור צפויות לעלות וכך להקטין את המרווח של המתחרים הפועלים בשוק. ריבוק הפכה להיות מחברה בעלת נתח שוק קטן, לחברה בעלת נתח השוק הגדול ביותר בארה"ב, הפונה לכל הצרכנים, עם דגמים מוכרים לכל.
לאור זאת, על ריבוק לתכנן את אסטרטגית השיווק הנכונה עבורה, לאור השינויים בשוק והשינויים במעמדה. בין היתר, עליה להחליט, באיזה סיגמנטים להתמקד, מה תהיה אסטרטגית ההפצה, האם לתת חסות למסע ההופעות The Humen Rights Now! (להלן - מסע ההופעות) שעורך אמנסטי.

תוכן העניינים:
א. הגדרת הבעיה
ב. ניתוח שוק ההנעלה
ג. ניתוח אסטרטגיות גידול ושיווק
ד. יחס בין מתן חסות למסע ההופעות לתוכנית השיווק המתוכננת לשנת 1988
נספח א' - ניתוח SWOT
נספח ב' - ניתוח שוק ומאפייני צרכן
נספח ג' - אסטרטגיית העלאת מחיר
נספח ד' - אסטרטגיית שיווקיות אפשריות

קטע מהעבודה:

אסטרטגיות גידול ושיווק של ריבוק: באופן כללי, ניתן לתאר את אסטרטגית הגידול של ריבוק לפי השלבים הבאים: תחילה, אימצה ריבוק אסטרטגיית גידול. באסטרטגיה זו הוצגו 3 דגמי נעלים בשוק בודד (ארה"ב), תוך הפנית משאבים לקו המוצרים הצומח לקידום השיווק והמכירות בו. אח"כ, אומצה אסטרטגית הגידול על סמך נעלי כושר / אירובי לנשים. ובהמשך, נעלי טניס ומגוון דגמים נוספים לקטגוריות שונות. לאחר מכן, עברה החברה לאסטרטגיית פיתוח שוק מקומי ובינלאומי. במקביל וכן מאוחר יותר, ננקטה גם אסטרטגיה של רכישות רוחביות של מתחרים מוצלחים (אסטרטגיה זו "חיסלה" את המתחרים המסוכנים, והעניקה לריבוק את היתרונות היחסיים שלהם).

תגים:

עסקית · שוק · נעלים · הנעלה · מתחרים · נייק · אדידס · פילוח · מוצר · SWOT · צרכנים · קידום מכירות · גידול · חסות · ביגוד

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Reebok International Ltd - ריבוק", סמינריון אודות "Reebok International Ltd - ריבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.