היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחידת הוראה בנושא החילוק לכיתות ב

עבודה מס' 067116

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה היא יחידת הוראה בנושא החילוק לכיתות ב'. יחידת ההוראה היא לראשית הלמידה ומותאמת לעזרי הלימוד של הספר "שבילים". היחידה מושתת על עקרון השיח והשיתופיות.

4,398 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

היחידה כוללת: רקע תיאורטי על החילוק והקשיים בהקנייתו, רקע פדגוגי,רקע תיאורטי על הגישה המובנית, מתווה היחידה בעל 11 מערכי שיעור, ושני מערכי שיעור מפורטים בצורת פורמט של מערך שיעור.

קטע מהעבודה:

על פי תירוש וברקאי (2005) היבטי החילוק הם למעשה מודלים אינטואיטיביים סמויים. מודל אינטואיטיבי הוא מודל הנוצר בצורה טבעית ומתאר מושגים, פעולות וקשרים בין מושגים שלא באמצעות נוסחאות או פונקציות כמו לדוגמא דיאגראמת עץ. מודל אינטואיטיבי יכול להיות סמוי וגלוי. המודל האינטואיטיבי הסמוי הינו מודל המשפיע על פעולות ומחשבות האדם מבלי שיהיה מודע לכך.
תירוש וברקאי (2000) טוענות כי לחילוק ישנם מספר מודלים אינטואיטיביים המהווים למעשה את היבטיו. המודל האינטואיטיבי הראשון הינו החילוק לחלקים. חילוק לחלקים פירושו כאשר אובייקט מסוים או אוסף של אובייקטים מתחלקים למספר קבוצות שוות. בבעיות מסוג זה ידועה הכמות הכללית ולכמה חלקים שווים יש לחלקה ומחפשים את גודל הקבוצה החלקית, לדוגמא: "לדנה 20 גולות, היא מחלקת אותם שווה בשווה בין חמשת חבריה, כמה גולות יקבל כל חבר?". הילדים לומדים את החילוק לחלקים דרך שתי רמות.

תגים:

יחידת הוראה · מערכי שיעור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחידת הוראה בנושא החילוק לכיתות ב", סמינריון אודות "יחידת הוראה בנושא החילוק לכיתות ב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.