היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור עסקי בחברת גולד סנטר

עבודה מס' 067046

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ייזום פרויקט ה- Benchmarking, הכלים לתכנון הפרויקט, ביצוע ובקרה של הפרויקט ותהליך ה-Bpr.

6,531 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה את תחום השיפור העסקי בחברת גולד סנטר.
בחלק הראשון של העבודה נעשה ייזום פרויקט ה- Benchmarking בהשוואה לחברת בזן והוצגו שלבי הפרויקט וכן מסמך Sow המגדיר את תנאי ההתקשרות שבין מזמין העבודה למבצעה.
בחלק השני של העבודה הוצגו הכלים לתכנון הפרויקט וביניהם: מסמך Wbs , טבלת שלבי הפרויקט, רשת Pert, לוח גאנט וטבלת זמנים ומרווחים.
בחלק השלישי נעשה ביצוע ובקרה של הפרויקט תוך כדי שימוש בפרופיל משאבים ופילוס משאבים ואף נעשתה הערכת תקציב מתאים.
לאחר מכן הוצגו הפעולות אשר חברת גולד סנטר צריכה לנקוט בסיום הפרויקט וכן ניתוח השינויים אשר יחולו לאחר יישום פרויקט ה-Benchmarking.
בחלק האחרון של העבודה נעשה שימוש בתהליך ה-Bpr על מנת ליצור תהליך חדש לתהליך הזמנת החומרים החסרים במלאי אשר לקוי בחסר. נבחר צוות Bpr לתהליך וכמו כן הוצגו שלבי ביישום של התהליך, הכרזות , שינויים כתוצאה מה-Bpr תרומת טכנולוגיית המידע וכן קריטריונים להימנעות מכישלון התהליך.

תוכן עניינים:
מבוא
ייזום פרויקט ה-Benchmarking
תכנון פרויקט ה-Benchmarking
ביצוע ובקרה של הפרויקט
סיום הפרויקט
יישום BPR בארגון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

"Benchmarking הוא תהליך רציף ושיטתי של מדידה והשוואה של התהליכים, המוצרים והשירותים של ארגונך לעומת אלה של הטובים בעולם, בתחומים המשפיעים של שביעות הרצון של הלקוחות" (קאמפ, 1998 עמוד 15).
גולד סנטר הינה חברה המתמחה בזיקוק ומיחזור מתכות יקרות ומספקת מכירות זהב וכסף טהור, שירותי מעבדה, ייצור ואספקת משחות הלחמה, סגסוגות, אביזרים וחומרים לתעשיית הצורפות.
חברת גולד סנטר תיזום את תהליך ה-Benchmarking באמצעות Benchmarking חיצוני גנרי לארגון הייחוס בזן. בתי זיקוק לנפט בע"מ (בזן) ממוקמת באיזור מפרץ חיפה והיא חברת זיקוק הנפט הגדולה בישראל. לחברה מתקנים חדשים וטכנולוגיים המספקים מוצרים לשימוש תעשייתי, לתחבורה, לצריכה פרטית, לחקלאות ולתשתיות.

תגים:

ייזום · תכנון · ביצוע · בקרה · פרוייקט · מתכות · חברה · מפעל · צורפות · מבנה · אירגוני · דרבי · Benchmarking · BPR

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור עסקי בחברת גולד סנטר", סמינריון אודות "שיפור עסקי בחברת גולד סנטר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.